
U istom kraju postoji gomila raznih otpada, uglavnom za japanska vozila, koja se i najvise voze. Ima svega, od motora, menjaca, preko limarije, i to za vozila recimo od 4 godine starosti pa na dalje. Recimo automatski menjac za Toyotu Camry prosle generacije koje kao taksi ima u ogromnim kolicinama kosta 50 eura! Pricamo o autu koji se proizvodio od 2006-2011, dakle nije bas previse mator.
Inace vozni park je veoma sarolik, ima skoro svega, i sto je najbitnije vozila u proseku nisu starija od recimo 5-6 godina po slobdnoj proceni. Najvise ima Japosa i to modela za USA trziste, Camry, Maxima, Avalon, takodje i SUV, Nissan Armada, takodje u Infiniti verziji i slicni, bukvalno prekopirano kao u USA. Ima i KIE, Hyundaija, americkih auta, najvise Mustanga, Camara, dosta SUV americkih. Vidjao sam i Skode, Seat, Renault (i Daciu koja ovde nosi znak Renaulta). Od evropskih premiuma najzastupljeniji Merc ubedljivo, vrlo cesto u AMG varijantama. BMW-a ima dosta manje, najcesce sam vidjao X6, bude i X5 i 5 i 7. Takodje Range Rover je dosta cest, kao i Evoque. Audija nema bas puno, ali moze se videti Q7 i A8 najvise. Neki osnovni auto je recimo Nissan Tiida, mi smo iznajmili jedan komad, sasvim solidan autic.
Inace, generalno voze se u 98% automatici, kao u USA. Benzin je jeftin, oko 40 dinara protivvrednosti, dizel sto sam vidjao po normalnim pumpama je duplo skuplji. Voze se benzinci u opet jako velikom procentu, dizele sam video samo stare 123 Mercove i poneki pickup Toyotin.
Sto se tice egzotike, da se svasta videti. Aventadora sam recimo video 3 komada, Gallarda nekoliko, 458 i ostalih Ferrarija takodje.
Putevi su svi novi, siroki, vrlo kvalitetni, autoputevi su sa 6-7 traka u jednom smeru ali su recimo od 7-10 sati i popodne u spicu potpuno zakrceni izmedju 2 grada.
E sad, druga strana price je da recimo na svega par km od svog glamura krecu radnicka naselja u ogromnim blokovima zgrada, dosta djubreta okolo i slicno. Ti ljudi rade za oko 200e mesecno, dolaze iz Indije, Pakistana i slicno u potrazi za boljim zivotom. Naravno, to je da kazemo na obostranu korist, jer u Emiratima sigurno zaradjuju nekoliko puta vise nego kuci, a kako se Dubai neprestano gradi i oduzima se prostor od pustinje da bi se izgradile nove gradjevine radnici su uvek potrebni.
Sto se cena tice, u Dubaiju u tim da kazem nesto jeftinijim stanovima cene krecu od oko 500e mesecno, ali se placa iz dva dela za celu godinu. Mada je dosta veliki problem sto ni stanova ni komercijalnog prostora nema u izobilju, sta vise postoji i manjak pa se stalno grade nove gradjevine. Sto se cena tice, ovo cu reci za Sharzu, hrana je priblizno cene kao i kod nas, mozda malko skuplja. Garderobe ima po molovima i prodavnicama i cene su nesto povoljnije nego kod nas, ali zato ima dobrih popusta. Ovo pricam za obicne trzne centre, ne za outlete.
Izvinjavam se zbog kvaliteta slika, slikano je telefonom, bice dodato i nekoliko videa kasnije.
Tipican vozni park izmedju stambenih zgrada u Sharzi.

Industrijska zona u Dubaiju

Resho

Evo, da ne bude da se samo u Srbiji X6 vozi na celavim gumama.


Mulsanne na parkingu ispod Burj Dubaija.

Ovako se prodaju motori i ostali delovi. Ovo su japanski motori, primetite da nijedan nije mastan.




Zadnja stanica premijuma.



Lambu nije dobro. Ide pod presu.


http://youtu.be/ODCMUJj8Nc8
http://youtu.be/JYJNHFcdf14