Sve je na nivou sprave D segmenta, skroz je ozbiljan auto u pitanju, pri tom veoma dobro opremljen. Motor potentan, 2.0 HDI, elastičan, veoma tih. Gedžeta je bilo da se izgubiš u njima, muzika JBL fenomenalna. Panorama krov ide duž čitavog krova. Za vozača i suvozača je panorama gotovo neprimetna, sem što na minusu pošteno hladi glavudžu, dok je zadnja klupa zbog nej raj na zemlji. Mesta pozadi koliko hoćeš, a sedeo sam iza gotovo dvometraša, sedišta odlična. Podjednako je dobro voziti se pozadi ili napred, ugođaj je na nivou, izolacija odlična.
Interesantan gedžet je bio mali HUD tik ispred vozača, sa dioptrijom tako da se praktično gleda "kroz njega" dok se gleda kroz šoferšajbnu. Kada se da kontakt, diskretno izađe iz svoje pregrade pod šoferkom. Od informacija digitalno prikazuje brzinu, tempomat, ako je uključen, i ključne momente u navigaciji ako nailazi neka promena putanje na putu.
Veoma direktan volan sa solidnim fidbekom me je veoma iznenadio, što nisam baš očekivao od Francuza. Ima mali mrtvi ugao koji me je nervirao, ali to je izgleda postalo sastavni deo većine električnih servo uređaja, verovatno više odgovarajuće nekom prosečnom čoveku u odnosu na vozača koji voli više fidbeka na volanu, poželjno bez neutralnog hoda.
Ozbiljna sprava. Kod nas ih nešto nema puno na ulicama, zato mi je bio interesantan za probu (od ponuđenih automobila). Slidže u prilogu:









