dragan napisao:
wannabe vagen vozac, jedna ruka na volanu, gore po sredini, sigurno i sedi kao u mclaren f1... neka utopi negde tu insigniju i kupi onog pasata v8 iz oglasa, i da mu ostane kinte kolko hoces
Pa gde da drzi volan ako vozi jednom rukom?
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Ma gagi to sa glavom na stranu je komplpet pojava sa desnom rukom na naslonu kod ručne pa se ceo nakrivi.
A ima i varijanta kad je desni lakat na naslonu a šaka dodiruje volan negde na 4-5h, sve da bi leva bila oklembešena kroz prozor. Torzo opet nakrivljen.
Sevojničani imaju čak i gradacije: kumić, kum, kumašin... Sve od toga šta i kako vozi.
Veci deo kruga mozes da okrenes volan bez problema.
Nemam pojma, van grada kad sam zavaljen naravno da mi je ruka naslonjena i drzim volan na 9 sati, mozda i manje, ali u gradu mi je uglavnom blize 12 nego 9 - recimo na 11. Nekada davno mi je to matori "usadio" i ostalo mi je... Probao par puta drugacije i shvatio da je u pravu.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Da da , jako direktan. Sistem se zove quick-rack, imaju je 145/146 1.8 i 2.0. treba mi parking da je okrenem,bukvalno, ali je u vožnji osećaj ludilo. Nijedna noija Alfa nema taj sistem, krivo mi je...