pa pazi, na laku mozes da radis poliranje posle svake voznje, i uvek ce biti nesto da se ispravi...
Sto se enterijera tice, na bez kozu jednom sedi u farmerkama i ostace trag... Ali crna koza, ili koza/platno kombinacija. Naravno, uvek ce se videti razlika kada se detaljno ocisti auto, ali pricam o ovim slucajevima koji se vidjaju na detailingworld.uk, gde u garazu udje auto u fazi raspada, a izadje nov
Pogledaj ceo izveštaj detaljno je opisan proces. Do konkretne faze na slici je bilo bez voskiranja, vosak dolazi na samom kraju kada se bukvalno sve završi.
Al opet ni to poliranje nije tek tako, prvo je detaljno opran auto, prvo beskontaktno, pa standardno, pa je odmašćen, pa je merena debljina laka da bi se znalo koliko imaš lufta da ideš i na kraju se dobije takav rezultat.
Pa šta znam razmišljao sam o tome, u Srbiji nije baš da nema uopšte automobila od preko 50,000 EUR na ulicama(što se može videti u temi egzotični automobili). Zašto bi njima bio problem da plate 1,000 EUR da im auto posle 3-5 godina izgleda kao da je izašo iz salona. Mada kad razmislim ipak je naše tržište mnogo slabo za tako nešto.
tu si definitivno u pravu, dosta njih voze na racun caleta keve i sl, pa posle traze od njih za gorivo. Imam primera u komsiluku koliko hoces, ovako kad ga vidis, celav prgav, mislis opasan lik, vozi G klasu, samo mrki pogledi, odem posle u grad kod zubarke, kad ono njen "sincic" od 40 godina, i uzima od nje pare koje sam dao za plombu da kupi gorivo