sashicus napisao:Uvek sam se divio ovakvom predstavljanju, tipa : ovo je moj auto, i nalepis 2 nikakve slike i to je to, i onda mi kao te molimo da kazes jos neku rec, da ga uslikas kad se prolepsa vreme i slicno.
Pa ako si odlucio da ga predstavis, valjda si spremio jedan tekst, udario neku sliku od te '95. godine na ovamo...

Ok , imate pravo...malo vise informacuja:
Auto je model Citroen Legere BN 11 Traction Avant , godina proivodnje 1949, motor je cetvorocilindricni sa 1976 cmm/cub , menjac tri brzine. Prvi auto sa pogonom na prednje tockove i prvi koji je poneo radijalne gume. Trapovi su torziono vesanje sa klasicnim amortizerima sto mu je u to vreme davalo posebnu udobnost u voznji.
Takodje je bio posebno popularan kod bandi pljackasa jer im je bio pouzdan za bekstva . Proizvodnja ovog modela je pocela 1934 godine i sa malim izmenama radjen do 1957 godine. Radjen je u pedesetim godinama i sa motorima od 6 cilindara i u Cabrio varijanti.
Na dobrom putu bez problema razvija preko 100 km na sat, ali mi je naka idealna brzina izmedju 90 i 110. I pored toga sto je stari model i sa starom tehnologijoj bez problema se smeici na dalek put i po vrlo toplom vremenu kao i savremeni automobili ( motor hladjenje , pritisak ulja i kocnice su vrlo pouzdani) ja sam ga dovezao normalno iz Zürich i carinio kada je bila prva legalizacija 2000 godine.
Par slika o stanju u kojem je bio i reparature, nemam ih bas mnogo ali ipak dovoljno da se moze dosta videti.
Slike su preuzimane sa fotografija pa i nisu bas najbolje. Kada je radjen enterijer nisam odlazio da slikam.
Uskoro cu slikati enterijer i postaviti slike.