Trebao bih ovih dana da porucim distancere i najzanimljiviji su mi eibach pro spacer... zanima me koliko je siguran taj sistem gde se distanceri srafe umesto mojih srafova, a onda moji srafovi u distancere jel dovoljno 20mm da sraf lepo uhvati?
Ovi pro distanceri su napravljeni tako da se srafi sa standardnim srafovima a glava sto viri kada se isyi zasrafi udje u felnu u one rupe. Tako da ti srafis u distancer fabricki sraf.
Pazi da ne preteras nspred po meni 15max. Ja licno ne volim kada su prednji previse izbaceni tj u ravni sa blatobranom jer od napred izgleda auto kao cjuning bmw za drift.
Poslednja izmena od dag81 u 25 Avg 2014, 23:15, izmenjeno 1 put ukupno.
ovoliko kosta set novih 20 felne u ovlascenom bez guma... da li bi jos uvek smeo da ih vozis sa jednim sigurnosnim?
obicni distanceri ne dolaze u obzir zbog sigurnosnih koje ne bi imao ili bi imao ko zna kakve, jesu skupi ali bi ih svakako cuvao i za sledeci auto (citaj A7 )...
mogu navodno i da naprave isto to za nekih 100-120eura al nekako bas nemam hrabrosti da to stavljam na auto, evo pravljenih koje mi je pokazao vulkanizer...
Problem kod no name distancera je što hoće da "zalepe" za felnu i glavčinu pa se točak skida invazivnim metodama, a kod Eibach-a nećeš imati taj problem 100%. I ovaj argument sa šrafovima je dovoljan da uzmeš Eibach.
Čoveče, ti se voziš na felni.
Ja mojim bubrezima ne bi to mogao da objasnim.
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline. Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite. Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!