Volkswagen 1.2 TSI nemiran rad

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Korisnikov avatar
Nemanja987
Reactions:
Postovi: 429
Pridružio se: 28 Mar 2013, 20:46
Lokacija: DE/Novi Sad

Volkswagen 1.2 TSI nemiran rad

Post od Nemanja987 »

Imam slične probleme sa 1.2 tsi, 2500 obrtaja, dam gas recimo za preticanje i on kao da trzne usred ubrzavanja, pri recimo 3000 obrtaja. Nije prijatno. Sipam isključivo na NIS-u, bmb95.
Korisnikov avatar
Uroš S.
Reactions:
Postovi: 10989
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
Lokacija: BGD

Re: Renault Captur 0.9 tce dinamique

Post od Uroš S. »

Nemanja987 napisao:Imam slične probleme sa 1.2 tsi, 2500 obrtaja, dam gas recimo za preticanje i on kao da trzne usred ubrzavanja, pri recimo 3000 obrtaja. Nije prijatno. Sipam isključivo na NIS-u, bmb95.
To ti nije benz nego wastegate, slično je i meni bilo par puta pre ugradnje podloske. Jel si radio to?

Poslato sa P6-U06 uz pomoć Tapatoka
Korisnikov avatar
Nemanja987
Reactions:
Postovi: 429
Pridružio se: 28 Mar 2013, 20:46
Lokacija: DE/Novi Sad

Re: Renault Captur 0.9 tce dinamique

Post od Nemanja987 »

Nisam ništa radio, auto je službeni :)
Ako možeš malo da pojasniš tu podlošku?
Izvinjavam se što prljam temu...

Edit: Sad malo kopam po netu, ja ne čujem nikakav dodatan zvuk ili zvečanje.
Korisnikov avatar
Markoni
Reactions:
Postovi: 9982
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Renault Captur 0.9 tce dinamique

Post od Markoni »

Zvecanje je zbog lanca. Idi u ovlasceni servis pa ce znati oni o cemu se radi. Mada su oni tebe trebali da zovu, tj tvoje iz firme.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Korisnikov avatar
Uroš S.
Reactions:
Postovi: 10989
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
Lokacija: BGD

Re: Renault Captur 0.9 tce dinamique

Post od Uroš S. »

Nemanja987 napisao:Nisam ništa radio, auto je službeni :)
Ako možeš malo da pojasniš tu podlošku?
Izvinjavam se što prljam temu...

Edit: Sad malo kopam po netu, ja ne čujem nikakav dodatan zvuk ili zvečanje.
Poluga wastegate ventila turba dobije luft, i ne reaguje kako treba, kasni, žuri, zaglavljuje(tad ode u limp mod), i onda imaš te knedle. UBaci se podloška od 20 dinara i sve kako treba. Meni su stavili podlošku 2mm, negde stavljaju 1mm.
Korisnikov avatar
Nemanja987
Reactions:
Postovi: 429
Pridružio se: 28 Mar 2013, 20:46
Lokacija: DE/Novi Sad

Re: Renault Captur 0.9 tce dinamique

Post od Nemanja987 »

Markoni, nema zveckanja. Barem još uvek nema.

Uroše, skrenuću im pažnju, za dve ili tri nedelje radim servis na 60000km. U Vjeterniku.
Korisnikov avatar
VVWOB
Reactions:
Postovi: 172
Pridružio se: 24 Avg 2013, 12:56
Garaža: A35 AMG
Lokacija: AT

Re: Renault Captur 0.9 tce dinamique

Post od VVWOB »

Nemanja987 napisao:Imam slične probleme sa 1.2 tsi, 2500 obrtaja, dam gas recimo za preticanje i on kao da trzne usred ubrzavanja, pri recimo 3000 obrtaja. Nije prijatno. Sipam isključivo na NIS-u, bmb95.
Jel imas nemiran rad na leru?

Moguce je da turbo ne postize dovoljan pritisak iz razloga loseg rada WG sto rece Uros, sa tim sto bi onda morao primeti jos neke simptome.. Meni vise to lici da ti je taj "cut off" od dotoka goriva (pumpa visokog/niskog), knock-a u cilindu i slicno..
Na 3k rpm bi trebalo da je tubina na takvom motoru vec odavno stvorila pritisak i WG je zatvoren.
Da li osetis samo jednom to "trzanje" (kao da pustis gas na pola sekunde) ili vise puta tokom ubrzanja i sta se desava kada u 3. ili 4. brzini prodjes pun gas kroz obrtaje...
Korisnikov avatar
Nemanja987
Reactions:
Postovi: 429
Pridružio se: 28 Mar 2013, 20:46
Lokacija: DE/Novi Sad

Re: Renault Captur 0.9 tce dinamique

Post od Nemanja987 »

Nemam nemiran rad na leru.
Nemam zveckanje.
Cimanje je obično jedno, izolovano i ne dešava se baš svaki put. Svaki četvrti ili peti recimo.
Takođe dešava se u rasponu obrtaja, mislim da preko nekih 3500 nema cimanja nikada.
Kada baš hoću da ga izazovem, što niti želim niti tako vozim benzinski automobil, dam pun gas u recimo četvrtoj brzini pri 50 na sat. To je oko 2000 obrtaja. Malo manje od 2000.

Još jednom izvinite, prebacite ovo u pripadajuću temu.
Korisnikov avatar
Uroš S.
Reactions:
Postovi: 10989
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
Lokacija: BGD

Re: Renault Captur 0.9 tce dinamique

Post od Uroš S. »

To je wastegate, baš tipično rekao bih. Tako se i meni dešavalo u takvim uslovima.

Poslato sa P6-U06 uz pomoć Tapatoka
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21786
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Volkswagen 1.2 TSI nemiran rad

Post od nidza »

Nema varijabilnu turbinu TSI?

Tapatalk
Korisnikov avatar
Uroš S.
Reactions:
Postovi: 10989
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
Lokacija: BGD

Re: Volkswagen 1.2 TSI nemiran rad

Post od Uroš S. »

Ne znam koji pučanski benzinac ima?
Korisnikov avatar
VVWOB
Reactions:
Postovi: 172
Pridružio se: 24 Avg 2013, 12:56
Garaža: A35 AMG
Lokacija: AT

Re: Renault Captur 0.9 tce dinamique

Post od VVWOB »

Nemanja987 napisao:Nemam nemiran rad na leru.
Nemam zveckanje.
Cimanje je obično jedno, izolovano i ne dešava se baš svaki put. Svaki četvrti ili peti recimo.
Takođe dešava se u rasponu obrtaja, mislim da preko nekih 3500 nema cimanja nikada.
Kada baš hoću da ga izazovem, što niti želim niti tako vozim benzinski automobil, dam pun gas u recimo četvrtoj brzini pri 50 na sat. To je oko 2000 obrtaja. Malo manje od 2000.

Još jednom izvinite, prebacite ovo u pripadajuću temu.
S' obzirom da nemas nikakvih drugih simptoma, veoma je moguce da je nesto sa gubitkom pritiska turba (WG ili nesto trece...)
ELM327 ili VCDS ti daju mogucnost da uradis belezenje i kasniji pregle trazenog i dobijenog pritiska turbine, pa odmah mozes videti da li ti je do toga..
Uroš S. napisao:Ne znam koji pučanski benzinac ima?
TSI/TFSI nemaju VTG, dosta su to male turbine i nema preterane potrebe, u principu k03 turbina veoma lako postize i odrzava obrtni, a npr. 1.4TSI takodje pored turba ima kompresor.
Odgovori