Vozio som benzinca turbo GDI 1.6 sa 177 ks. Dva kruga po stazi, od kojih je prvi krug spora vožnja zarad upoznavanja sa konfiguracijom staze, a drugi krug je dosta brži sa malim izletom na off road deo staze, testom kočenja pri brzini od 80 km/h i testom izbegavanja prepreke.
Ispred je išao "vođa puta" sa Tucsonom 1.7 CRDI sa 115 ks čiji je tempo u drugom krugu bilo jako teško pratiti, malo zbog nepoznavanja staze, a više zbog mog preopreznog načina vožnje kad upravljam tuđim vozilom.
Auto je izuzetno stabilan , bez naginjanja u krivinama. Ubrzanje veoma dobro, ali izostaje onaj osećaj poleta turbo motora, jer masa i dimenzije vozila daju osećaj da vozite duplo sporije od stvarne brzine.
Od BG do Navaka i nazad vozio sam se u 2.0 dizelu i on je mnogo ubedljiviji što se ubrzanja tiče.
Tucson spolja izgleda odlično, osim zadnjeg dela koji mi je nekako previše zaobljen i ne prati linije ostatka vozila.
Unutrašnjost je od najtvrđe moguće plastike i dosta umanjuje opšti utisak o vozilu.
Evo nekoliko slika sa Navaka i tri slike osnovne verzije iz salona.[img











