Za rešenje ovog problema potrebno je
1. ključ

Šraf je verovatno 5mm, ali sam ja koristio nastavak od 5,5mm i nisam imao problema.
2. WD-40 ili neki drugi sprej za podmazivanje
3. 15 minuta vremena.
Postupak
Ventiilator se nalazi ispod instrument table kod suvozačkih nogu. Kod PC-a nije ničim zaštićen dok je Talijana bio pokriven parčetom filca.
Potrbno je leći na patosnicu tako da glava bude ka motoru i tada se ventilator sam ukaže. Ventilator se drži na tri šrafa koje je potrebno odšrafiti. Najteže je prići šrefu koji se nalazi skroz do motora jer je potrebno duboko zavući glavu da bi se video. Poza nije baš najprijatnija jer sajtna žulja leđa, ali nije neizdrživo.
Pored šrafova sa ventilatora je potrebno otkačiti džek elektro kabla. Kada ste ovo uradili ventilator vam je u rukama i izgleda ovako


Ukoliko u beloj korpi ventiltora ima neke prljavštime očistite je i nakon toga naprskajte sprej za podmazivanje po spoju korpe i metalne osovine koja je nosi.
Vratite ventilator i postupak je završen.
Cvrčanje će se verovatno čuti joč neko vreme dok se lubrikant lepo ne rasporedi po površinama, ali će ubrzo prestati.
Meni se ne čuje već godinu dana.