Drugari, traži se Fiat 500, poznatiji kao Fića.
Treba mi što više informacija.
Šta gledati, da li imaju boljke? Da li neki motor izbegavati?
Auto je potreban samo za grad, za lepšu polovinu.
Tu igra ulogu i 1.2 benzinac. Kapiram da je sasvim dovoljan, vozio sam Z10, ide skroz ok.
Nema nikaivh posebnih mana i boljki. Sve je to proverena i prosta mehanika i auto je odlično napravljen. Gledjete kakav je pojedinačni primerak - kako je očuvan, pre svega u enterijeru, kakav je vlasnik, da li je redovno održavan, tragovi havarija. Radije bih gledao kupljene kod nas koji mogu da se isprate što se tiče istorije, nego neki iz uvoza. Iz uvoza ima dosta koji su služili kao službena vozila i renat a kar, a čvrsta konstrukcija i kvalitetna bolja koja godinama ima dobar sjaj mogu da zavaraju da se radi o izakanom primerku.
Održavanje je pristupačno i jeftino. Vidite da li sve komande rade. Nema ih mnogo i vrlo su robustne, pa treba biti debil da bi se nešto sjebalo unutra.
Za razliku od Punta sa istim motorom, Fiću 1.2 treba više naterati u obrtaje. Ima 9ks više, obrtni momenat mu je na 500 obrtaja više, a dosta je teži od Punta. Ide bolje od Punta, s više sportskog duha, ali Punto deluje elstičnije. Dosta je drugačiji utisak vožnje to gmotora u Fići, iako je praktično isti motor u pitanju
Što se tiče feature mana auta...nema ih mnogo. Ili se čovek navikne ili se ne navikne. Centralni cajger je nešto na šta treba privikavanje. Meni je trebalo vreme da ukapiram kako vratiti sedište na isto mesto kada ga pomerim za ulazak pozadi. Kočnice su slabe za oštriju vožnju, ali za normalnu vožnju po propisima rade posao. Ima mnogo više stvari za pohvalu, nego za pokudu.
Verzija 1.4 ima dosta više konja na papiru, au stvarnosti se toliko ne oseća. Uz tu verziju idu bolje kočnice, a potrošnja mu je dosta viša. Twin air motor je vrlo moderan, s niskom potrošnjom, ali je održavanje skuplje. Ne bih razmatroa dizel kod Fiće...ne vidim neku računicu u tome, čak i tradicionalne prednosti dizela kod ovog auta su upitne, a mane dolaze više do izražaja.
U principu nema nekih "minskih polja" u kupovini polovnog Fiće. Mnogo je veća šansa da ćete naći dobar primerak, nego loš. Ako kupite fin primerak, s urednim enterijerom i dobrom opremom nećete imati problem ni sa postprodajom, pošto Fića dobro drži cenu.
Za proveru samog stanja auta i održavanja mi nije problem.
Više mi je nepoznanica sam auto, pa mi znači tuđe iskustvo.
Skoro je devojkina "snajka" uzela Fiću 1.2 ali nisam imao prilike da ga testiram.
Day Walker napisao: 08 Jan 2018, 23:13
Podosta je 10l za Ficu.
Ocekivao bih oko 8-8,5 s 1.4
Inace u izbor mogu uci samo fice s staklenim krovom
Sent from my iPhone using Tapatalk
1.2 troši 8 lit prosečno ako se vozikaš u centru grada, 7 lit ako si van centra i gde je tečniji saobraćaj, 9 lit sa upaljenom klimom po centru...to je otprilike to. Po regionalnim putevima oko 5-6 lit, a kada se pređe 120kmh počne dosta više troši, na 150-160 kmh troši oko 12.
Stakleni krov ako ne može da se otvori ne služi Bog zna čemu sem za show off što nekom (uglavnom ženama) to doprinosi atmosferi. I takvi primerci se lakše prodaju. Mene je više nerviralo što ne može da se otvori, nego što sam uživao u zvezdanom nebu...kako da uživam kada vozim ...po meni je fiksirana panorama glupost.