Ne bih se ja igrao sa tim dizanjem temperature u leru. Posebno kada si na dalekom putu. Možda je termostat, možda ventilator, a možda je i rashladna tečnost zrela za zamenu?
Da se smirim, pomogla bi inspekcija stručnih ljudi u servisu.
Tako je, sasvim uobicajeno ponasanje predvidjeno za takve uslove.
Kada je auto na Suncu iznad usijang asfalta znatno je veca temperatura vazduha koji se usisava kroz hladnjak i sluzi za hladjenje.
Ma stedeli su na mnogim bitnim stvarima, ko da nije Mercedes konstruisao i pravio. Gde god zagrebes ispliva na povrsinu neko nebulozno resenje da ne poverujes da je neko mogao tako da pusti u proizvodnju i prodaju.
To je auto iz proslog veka, pre uvodjenja EOBD kao obaveze po standardu. Ne mogu ni da se citaju kodovi dijagnostikom, potreban je specijalan interfejs sto dodatno otezava tj poskupljuje bilo kakav rad na toj A klasi.
Raspitivao se ja detaljnije pocetkom godine
Meni na 1.5 dci (bez klime)upali par puta godišnje ventilator , uglavnom na granicama i naplatnim rampama. Kad se prvi put upalio, mislio sam da mi je motor prso, pošto zatrese blago.