VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
gazza
Banned
Reactions:
Postovi: 2781
Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
Lokacija: Vracar/Limnos

VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od gazza »

U cemu je razlika tj cime je napravljena razlika u snazi, mapiranjem ili necim drugim? Jel to sve isti motor?
Korisnikov avatar
Markoni
Reactions:
Postovi: 9952
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od Markoni »

110 i 140 KS su isti, 170 KS se razlikuje.
Izmedju 110 i 140 KS je razlika samo software.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

ddanijell
Reactions:
Postovi: 1366
Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od ddanijell »

Probao neko, ili znas nekoga da je onaj 110ks uspeo da digne na 170ks, kao sto ide 140>170 ?
Cisto informativno me zanima.
Korisnikov avatar
Gaginh0
Reactions:
Postovi: 9499
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
Garaža: Nemam garažu :(
Lokacija: Dođoš, gde god da sam.

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od Gaginh0 »

Nije precizirao Gazza da li misli na PD ili CR.
BOJ SE OVNA, BOJ SE GOVNA, A KAD ĆU ŽIVETI?

Slika
gazza
Banned
Reactions:
Postovi: 2781
Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
Lokacija: Vracar/Limnos

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od gazza »

2015. godiste je auto, mislim da se vise nije pravio PD. mislim na aktuelnu gamu motora.
Korisnikov avatar
Gaginh0
Reactions:
Postovi: 9499
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
Garaža: Nemam garažu :(
Lokacija: Dođoš, gde god da sam.

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od Gaginh0 »

Da, to je CR.
BOJ SE OVNA, BOJ SE GOVNA, A KAD ĆU ŽIVETI?

Slika
Korisnikov avatar
Markoni
Reactions:
Postovi: 9952
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od Markoni »

Znam. Drug je bas Yeti-ja cipovao. Isao je bas dobro, nije merena snaga ali predvidjena je oko170 KS.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Korisnikov avatar
!GOR
Reactions:
Postovi: 594
Pridružio se: 08 Maj 2012, 20:46
Garaža: Audi A5 Sportback FL
Lokacija: Beograd

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od !GOR »

ddanijell napisao: 31 Avg 2018, 14:34 Probao neko, ili znas nekoga da je onaj 110ks uspeo da digne na 170ks, kao sto ide 140>170 ?
Cisto informativno me zanima.
Moj Golf je bio remapiran, nije mereno na valjcima ali je valjda imao tu negde oko 170. U voznji skroz drugi auto, bukvalno.
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od Ivan »

110ks je 5brzina to je jedna razlika.

Sent from my STF-L09 using Tapatalk

nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
gazza
Banned
Reactions:
Postovi: 2781
Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
Lokacija: Vracar/Limnos

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od gazza »

Ivan napisao: 31 Avg 2018, 16:30 110ks je 5brzina to je jedna razlika.
yeti koji gledam ima 6 brzina, barem na slici :D a mozda i u voznji.
Korisnikov avatar
DasAuto
Reactions:
Postovi: 1696
Pridružio se: 16 Sep 2015, 15:05
Lokacija: swe

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od DasAuto »

Ne znam sigurno, ali znam da su motori u A4B8 136ks 177ks i 140ks u Skodi Superbu isti. Daju isto snage i kad ih cipujes, identicno.
maniaxxx
Reactions:
Postovi: 6529
Pridružio se: 14 Nov 2012, 20:34
Lokacija: Slovenija

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od maniaxxx »

ddanijell napisao: 31 Avg 2018, 14:34 Probao neko, ili znas nekoga da je onaj 110ks uspeo da digne na 170ks, kao sto ide 140>170 ?
Cisto informativno me zanima.

Ja sam 110 golfa cipirao na 177. Sa 6 brzina idu i na 190 konja.
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od Ivan »

170ks ide na nekih 205ks, 177 na 210, mada hoce da izadju i na vise od toga.
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
gazza
Banned
Reactions:
Postovi: 2781
Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
Lokacija: Vracar/Limnos

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od gazza »

maniaxxx napisao: 31 Avg 2018, 21:27
ddanijell napisao: 31 Avg 2018, 14:34 Probao neko, ili znas nekoga da je onaj 110ks uspeo da digne na 170ks, kao sto ide 140>170 ?
Cisto informativno me zanima.

Ja sam 110 golfa cipirao na 177. Sa 6 brzina idu i na 190 konja.
koliko ce da pozivi taj toliko nacipovan? ja bi bio srecan da 110 dignem na 140-150 a da mu to ne skrati zivot.
Korisnikov avatar
Rolla
Reactions:
Postovi: 968
Pridružio se: 06 Feb 2018, 15:00

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od Rolla »

Ako pretezno vozis po gradu mislim da je 140 sasvim ok. Ako odes na 170 uz gradsku voznju mnogo brze ce stradati kvacilo, gume, kocnice,... Ako je vecina voznje magistrala i auto put slobodno ga dizi na 170 :)

Sent from my E5603 using Tapatalk

Odgovori