Malo sam razočaran, ne autom, nego pristupom. Ferrari je uvek pravio kola koja su se primetno razlikovala među sobom, sada su oni počeli da primenjuju tu korporativnu unificiranost. Da Pininfarina crta ne bi tako bilo, ali pošto se oslanjaju na fabrički dizajn i to crtaju neki izdresirani dizajneri...fali imaginacije. Sve je to lepo, ali smo već videli u smislu dizajna.
Takođe, ovo je već drugi put redizajniran 458, pošto je i 488 bio njegov redizajn s novim motorom. Ovde su jednostavno stavili motor iz 488 Piste u redizajnirano telo. Malo ih je pogurao i sjajni McLaren 720 da moraju da reaguju brže jer nisu više dominantni s perfomansama, pa je ovo prelazno rešenje dok ne dođe potpuno novi model.
Auto kao auto će sigurno biti fenomenalan jer u sebi ima sve sjajne elemente. Biće interesantno šta će dodatno da iscede iz tog motora za neku lightweight verziju Tributa.
U svakom slučaju mogu oni da guraju još ovako dugo, malo na foru, malo na ponavljanje jer maju veliki kredit i kola su im odlična, ali na duži rok neće da valja.