Ford Ecoboost - novi trocilindarski benzinac

Tehnička pitanja i objašnjenja
Odgovori
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 47941
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Ford Ecoboost - novi trocilindarski benzinac

Post od Geza »

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Ford Ecoboost - novi trocilindarski benzinac

Post od methane.master »

Trajnost - taman do isteka garancije. :djavo:

Ja sam malko skeptičan prema ovim malim presviranim motorima. :zbunjen: a i ne volim manje od 4 cilindra pa to ti je. :thumbdown:
Širim haos!
Korisnikov avatar
snork
Reactions:
Postovi: 4937
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:50
Lokacija: Beograd

Re: Ford Ecoboost - novi trocilindarski benzinac

Post od snork »

Ja sam vozio trocilindraša nekih godinu dana i ne bih se više vraćao na to. Imam teoriju da fabrike prave takve motore samo da bi uštedele na materijalu. Fiat je sada počeo i sa dvocilindrašima... Manje cilindara povlači i rad na većem broju obrtaja na leru, što po meni praktično poništava uštedu goriva u gradskoj vožnji.
Ђенерал Јанковић
Korisnikov avatar
Uroš S.
Reactions:
Postovi: 10983
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
Lokacija: BGD

Re: Ford Ecoboost - novi trocilindarski benzinac

Post od Uroš S. »

http://www.youtube.com/watch?v=pBHz3Xkd ... re=related

Koliko vidim Fiatov Twinair 0.9l radi kao i ostali, na oko 800 obrtaja.

Kad BMW uđe u priču sa tri cilindra kako su najavili, malo će se promeniti javno mnjenje o njima. Ne vidim ništa loše u malim turbo motorima, super su za vožnju i malo troše.
Korisnikov avatar
Gaginh0
Reactions:
Postovi: 9493
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
Garaža: Nemam garažu :(
Lokacija: Dođoš, gde god da sam.

Re: Ford Ecoboost - novi trocilindarski benzinac

Post od Gaginh0 »

ne znam da li se ovo odnosi i na dizele, ali moj 1.4 TDI radi na izmedju 850 i 900 o/min :zbunjen:
BOJ SE OVNA, BOJ SE GOVNA, A KAD ĆU ŽIVETI?

Slika
Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Reactions:
Postovi: 13448
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: Ford Ecoboost - novi trocilindarski benzinac

Post od McGruja »

Da, ler im je na isim obrtajima kao i na 4cilindaškoj braći

Jedina razlika je Nm na niskim obrtajima.
Trocilindraš lakše dostiže obrtaje, ali sam početak mu teško pada
Korisnikov avatar
fq400
Reactions:
Postovi: 1458
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:59
Garaža: Lancer

Re: Ford Ecoboost - novi trocilindarski benzinac

Post od fq400 »

Kad bi trebalo ovaj trocilindraš da se pojavi u eksploataciji i koja bi mu bila cena? Od toga realno sve zavisi...
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 47941
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Ford Ecoboost - novi trocilindarski benzinac

Post od Geza »

Mislim da su najavili od leta, za Focus i Fiestu FL. Cena još uvek nepoznata.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
snork
Reactions:
Postovi: 4937
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:50
Lokacija: Beograd

Re: Ford Ecoboost - novi trocilindarski benzinac

Post od snork »

Uroš S. napisao:http://www.youtube.com/watch?v=pBHz3Xkd ... re=related

Koliko vidim Fiatov Twinair 0.9l radi kao i ostali, na oko 800 obrtaja.
Lepo što su to uspeli da izvedu. Ne sećam se na koliko je radila moja Corsa 3 cilindra i 977 kubika. Mislio sam da broj obrtaja na leru zavisi samo od broja cilindara, jer vidim da je to kod auta sa 3 l V6 atmo benzincem 500-600 obr/min, a na isto toliko radi i 12 l redni 6-cil turbo-dizel u gradskom autobusu. S druge strane, jednocilindrični od 125 cm^3 kod ortaka u skuteru na leru radi na nekih 1500 obr/min.
Ђенерал Јанковић
Korisnikov avatar
sasa lbg
Reactions:
Postovi: 1575
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Ford Ecoboost - novi trocilindarski benzinac

Post od sasa lbg »

Dobra svar kod ovog Fordovog motora je sto su ga napravili od nule pa su valjda racunali na trajnost i jos neke stvari u koje sumnjamo.
Gde ce zavrsiti sa snagom i potrosnjom turbo motori tek cemo videti ,na redu su elektricni kompresori!?!
Ovaj motor se sigurno savrseno uklapa na Zapadu u njihove ekoloske propise, povlastice kod registracije i skromnu potrosnju tako da me ne bi nimalo iznenadilo ako bude dobro prodavan firmama.

U mojoj porodici vec duze vreme se vozi Opelov trocilindras i sve je ok za sada iako je mali i slab on ide pa ide i to bolje od ocekivanja.
Cudi me da Opel ne pokusava da ga unapredi sa turbom i sl.
Odgovori