Skoro sam uzeo automobil od coveka koji mi je za ovaj problem rekao da je njemu neki elektricar rekao da je 99% problem u ventilu rasterecenja turbine.
Dijagnostika kaze EGR i rekli mi da ovo sa turbom bi trebao da zakazem, kao nesto sa ventilima, a nisam im trazio kodove gresaka
Na tabli imam check engine, depollution system fault. U isto vreme kako se pojavi check engine levo na bordu, na centralnom displeju pise depollution system fault.
A auto se ponasa normalno dok ne iskoristim turbo jedno 3,4 puta i onda vise nema boosta, tj ubrzava linearno kao atmo, a onda ga ugasim i upalim i sve normalno par puta pa opet isto. Dakle vrv ga baca u safe mod kod opterecenja...
Cackao sam onaj vakumski ventil i zeznuo ga, probao da ocistim sundjer i on se raspao u vodi, bio je bas prljav.
Kod ovog motora je sve oko turba jako nepristupacno...
Da li da probam sa nekim turbo cleanerom ocistiti ili je nesto drugo? Mislio sam sam blokirati egr onom plocicom.
Probao sam voziti sa diskonektovanim map senzorom, tad ne pali turbo uopste.
Probao sam sa diskonektovanim egr-om isto se ponasa ko i kad je konektovan.
Probao sam sa diskonektovanim vakum ventilom, isto...
Nekad se desi da boost turba moze da potraje i po 10tak puta da se ispuca turbo...
Sta vi mislite sta je? Planiram ovo sam resiti, al nemam iskustva pa bi mi znacila svaka pomoc.
Narucio sam dijagnostiku onu bluetooth da vidim kodove.

Moj savet je da se ne igras sam, moraju se ocitati greske i videti šta je pravi uzrok problema. Elektro ventil je relativno lako da se zameni, odnosno ispita da li je mozda problem u njemu. I moj auto ostaje ove nedelje zbog problema sa turbinom kod majstora da ga ispita, jer kod mene izbacuje gresku prevelikog pritiska u turbini.