
Ajd videću kasnije šta je, sad mi rikverc nije neophodan. No, vidim da se u vožnji čas guši a čas trza, i onda skapiram da nemam parne brzine. Šalta 1 - 3 - 5 - 7, pakao za vožnju. Niti koga možeš da obidješ, niti da ubrzaš. Ubrzo mu nadjem žicu pa sam na uzbrdicama prebacivao u S režim a na nizbrdicama u E, tako sam malo nivelisao rad menjača.
U vožnji kontaktiram Alpros pa ALD (živelo ukidanje rominga


Da ne bih rizikovao da ostanem zaglavljen negde u pm Hercegovine, izdržao sam ovako do Trebinja pa sam tamo stao i ugasio auto. Svakako mi lakše da šlep navedem do centra Trebinja nego do dve krivine pored zmijinog legla na vrh čuke

Nakon paljenja i gašenja greška je nestala, dovezli se do Igala bez problema. Sad sam u servisu, dijagnostika kaže da je mehatronik kaput i treba ga zameniti. Mogu da vozim do BG, u fazonu proći će ok ili će se možda opet baciti u Emergency pa ću imati samo neparne brzine.
Sent from my SM-G996B using Tapatalk