Pozdrav drugari,
Hvala vam na odgovorima. Videcu u narednih par dana da odem da probam automobil, pa cu da vidim sta i kako.
E sad poslednji odgovor na temu je skroz tacan, ali (uvek postoji ono ali) ako gledamo sa neke prakticnije strane, ukoliko je automobil prav, odnosno u osi, cifra od 8k je dupla cifra od ovoga koliko automobil trenutno kosta, a to znaci da za 4k koje bih upucao u ovaj automobil mogu da napravim cudo. Neka je motor los, za 2k(gledao sam malo strane sajtove sa delovima) moze da se uradi generalka kompletnog motora, cak i da se poboljsa sam motor(bregaste itd itd) i da se uradi bolja mapa tako da automobil ima i bolje performanse. Odmah da kazem, nigde ne pise da je motor los, vec samo dajem primer kako bi moglo da se potrosi razlika izmedju 4k i 8k.
Mislim da je nama u krvi da kupujemo jeftinije stvari, pa da ih pravimo jer drugacije jednostavno ne znamo (mozda je to samo moja logika, izvinjavam se unapred ako ova recenica nekoga pogodi). 8k je previse za neki Clio RS sa nasih prostora, posebno ako pogledamo o kakvim primercima se radi (video sam da ima i skupljih, sa pogresnom bojom prednjeg branika). Ne znam iskreno, ali ostaje da vidim kakav je ovaj, pa cu odluciti sta je pametnije.
Sto se tice problema na automobilu, napisao sam u jednom od postova iznad, tj. sta je prodavac rekao i to mi ne deluje previse strasno ako je cena ova koja jeste.
Menjac moze da bude problematican, to da, ali na par nekih mesta sam se raspitivao oko njega i pronasao coveka koji radi menjace rally automobilima u Srbiji. Videcu samo kakav je auto, ako je on kriv, odustacu od poduhvata jer je to jedina stvar koja ne moze da se popravi ili nasminka (drugar je pre 5,6 godina kupio pasata koji je bio kriv i menjao sofersajbnu na svakih 6 meseci jer je pucala).
Hvala vam jos jednom na odgovorima.
