Gitovanje (ako je potrebno) izvodi se u nekoliko slojeva. Osim toga, svaki sloj gita se šmirgla. Na kraju se nanosi boja i lak. Pod limarijom se smatraju svi metalni delovi koji čine spoljne obloge na karoseriji koje daju oblik automobilu, čine aerodinamiku i štite unutrašnjost kako motornih, električnih i ostalih sistema, tako i putnika. Oštećena limarija osim lošeg vizuelnog doživljaja utiče i na sigurnost. Ne samo vašeg vozila već i svih onih koji se voze. Zato je neophodno da se sva oštećenja saniraju.

Da li se auto može lakirati po principu "uradi sam" ?
Odgovor je definitivno ne. Mnogi od nas koji imaju neko iskustvo u farbanju po principu uradi sam tehnike od moleraja do tišleraja, rekli bi da farbanje automobila i nije neka nauka. Čak pomislimo da bi to možda mogli i sami da odradimo, imajući u vidu ogromne cene kod lakirera. Ipak, ovaj posao je mnogo komplikovaniji nego što izgleda.
Kvalitetno lakiranje automobila može izvršiti samo neko ko ima iskustva, odnosno ko dobro poznaje ceo princip. Samo u termokomori i uz strogo poštovanje procesa korišćenja materijala i uputsva proizvođača može se doći do rezultata. Strogo je određen period sušenja svake komponente. To je presudno da bi se dobio konačni kvalitet laka. Iskustvo, precizno oko i majstorska ruka nezamenjivi deo procesa lakiranja automobila. Ako auto prepustite profesionalcima na lakiranom delu neće se uočiti da je bio popravljen, odnosno lakiran.
Jeftini i brzi lakireri ne postoje, to jedno s drugim ne ide.
Priprema auta za farbanje
Priprema limarije za farbanje je prvi uslov da bi automobil ponovo zablistao savršenim sjajem. Samo dobra i adekvatna priprema će usloviti da sjaj potraje neko duže vreme. Površina automobila mora biti očišćena od korozije i neravnina i osušena. Podrazumeva se da uklonjena čak i najfinija prašina i vlaga. Ovakvi se uslovi podrazumevaju i u prostoriji u kojoj se vrši farbanje.
Drugi neophodan uslov za kvalitetno farbanje auta jeste pravilan odabir boje. Ovo je posebno važno kada se farba samo jedan deo i kada treba uskladiti staru i novu nijansu. Veliki je izbor auto boja i lakova danas. Osim toga farbe se mogu značajno razlikovati po hemijskom sastavu, gustini, elastičnosti, brzini sušenja, postojanosti...