2014 Audi A3 Sportback (8V) G-tron 1.4 TFSI CNG (110 Hp)

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Marko0707
Reactions:
Postovi: 22
Pridružio se: 17 Maj 2021, 00:28

2014 Audi A3 Sportback (8V) G-tron 1.4 TFSI CNG (110 Hp)

Post od Marko0707 »

Pozdrav svima,

Da li neko ima iskustva sa ovim motorom/automobilom?
Koliko se motor razlikuje od ostalih 1.4 TFSI s obzirom da je u pitanju auto sa ugradjenim fabrickim metanom?

Hvala
Munja666
Reactions:
Postovi: 188
Pridružio se: 19 Mar 2016, 02:31
Lokacija: Beograd

Re: 2014 Audi A3 Sportback (8V) G-tron 1.4 TFSI CNG (110 Hp)

Post od Munja666 »

Mislim da je to sjajan auto i odličan motor koji je preležao dečje bolesti prve generacije TSI (čitaj TFSI) motora. Ima zupčasti kaiš umesto lanca i trebalo bi da ta verzija od 110ks nema plivajući zamajac i ima samo turbo punjač bez turbo kompresora dok jače verzije TSI od 140+ konja imaju i turbo punjač i turbo kompresor. Dakle ovako na papiru deluje da nema šta preterano da crkne za razliku od TDI iz istog perioda koji nema šta nema od DPF-a, Egr-a, Adblue-a, plivajućeg zamajca i ko zna čega još... Kao najveća mana ovih novih TSI motora je velika potrošnja ulja od zamene do zamene ulja kažu da zna da posrče i do 2 litra. Ovo sve bi trebalo da se odnosi i na 1.4 TGI motor koji je modifikacija 1.4 TSI motora sa pogonom na metan. Takođe ne treba zanemariti da A3 sa fabričkim metanom ima znatno manji prtljažnik oko 100 litara od benzinske varijante. To je ono što znam ovako na papiru. Nisam imao priliku da ga vozim. Bilo bi lepo da neko ko ga ima ili ga je imao iznese utiske iz prve ruke.
Marko0707
Reactions:
Postovi: 22
Pridružio se: 17 Maj 2021, 00:28

Re: 2014 Audi A3 Sportback (8V) G-tron 1.4 TFSI CNG (110 Hp)

Post od Marko0707 »

Hvala na odgovoru. Znaci dosta.

U principu najbitnije mi je da je motor kolko tolko pouzdan. Nisu problem neke sitnice al ne bih da mi posle godinu dana iskrsne neka popravka od 1000+EUR.
Mnogo vozim po gradu i prosto moram da predjem na auto sa metanom jer poslednjih meseci placam benzin u proseku 30 000din. Jednostavno se ne isplati.

Nameracio sam se na fabricki metan i trenutno je dilema izmedju VW Golf mk7 i AA3. Manji prtljaznik nece biti problem s obzirom da mi je retko kad pun i do pola a 99% voznje je u Beogradu.
Munja666
Reactions:
Postovi: 188
Pridružio se: 19 Mar 2016, 02:31
Lokacija: Beograd

Re: 2014 Audi A3 Sportback (8V) G-tron 1.4 TFSI CNG (110 Hp)

Post od Munja666 »

Imaj u vidu da ako imaš nameru da kupuješ auto kod nas nema šanse da nađeš na oglasima primerak ispod 250.000 - 300.000km, a s tom kilometražom plašim se da može da te sačeka kvarova koliko hoćeš od 1000+ evra! Nisu to više 1.9 tdi ili slični motori iz tog perioda koji su sa 200.000 km bili kao "novi", da ne kažem tek se razradili... A druga stvar je ta da primerci sa 1.4 TGI motorom svejedno Golf/A3/Octavia ima kako malo na oglasima za razliku od TDI i kad ih ima dosta su skuplji (u istom godištu i po hiljadu-dve evra). Pogotovo je A3 TGI skup njega teško u dobrom stanju možeš da nađeš ispod 14-15000 evra neko 2013. godište, što je realno matoro i prilično skupo za te godine i uzimajući u obzir da je novi TGI bio jeftiniji od TDI sa istom opremom! Ako biraš između Golfa i A3 moj glas ide Golfu em je jeftiniji em ih ima više na oglasima pa ćeš lakše i da nađeš primerak koji ti odgovara i ima mnogo lepši enterijer od A3, a dimenzije su približne...
ftj
Reactions:
Postovi: 13918
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: 2014 Audi A3 Sportback (8V) G-tron 1.4 TFSI CNG (110 Hp)

Post od ftj »

I da je rezervar za benzin tipa 6 litara, tako mi reče cargoista.
Munja666
Reactions:
Postovi: 188
Pridružio se: 19 Mar 2016, 02:31
Lokacija: Beograd

Re: 2014 Audi A3 Sportback (8V) G-tron 1.4 TFSI CNG (110 Hp)

Post od Munja666 »

Mislim da nisi u pravu. Rezervoar za benzin bi trebalo da bude standardne veličine kao na benzincu tipa 40+ litara (barem kod A3/Golfa 7), a tank za metan je oko 13-14kg što daje autonomiju oko maks 250-300km po gradu tako da treba imati u vidu da ćeš često ići na pumpu, pa još ako ti nije blizu ni jedna pumpa koja toči metan, a ni po Beogradu ih nema bogzna koliko, u drugim gradovima po Srbiji još manje brzo će ti ušteda koju ćeš napraviti vožnjom na metan izaći na nos!
ftj
Reactions:
Postovi: 13918
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: 2014 Audi A3 Sportback (8V) G-tron 1.4 TFSI CNG (110 Hp)

Post od ftj »

Ovde je bila nova oktavija u pitanju, ako me je slagao ok al nije mi jasan motiv. Čak je rekao da taksisti ugrađuju dodatni rezervoar za benzin.

edit: https://www.auto-data.net/en/skoda-octa ... -cng-38028 evo ovde piše 9 litara. možda je to za novije modele, moguće da stari imaju regularne rezervoare.
Korisnikov avatar
Momčilo
Reactions:
Postovi: 1783
Pridružio se: 21 Mar 2020, 22:44

Re: 2014 Audi A3 Sportback (8V) G-tron 1.4 TFSI CNG (110 Hp)

Post od Momčilo »

Znam da je na Zafiri isto bio mali rezervoar za benzin, nekih 10ak litara.

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk

Munja666
Reactions:
Postovi: 188
Pridružio se: 19 Mar 2016, 02:31
Lokacija: Beograd

Re: 2014 Audi A3 Sportback (8V) G-tron 1.4 TFSI CNG (110 Hp)

Post od Munja666 »

Slažem se pišu na različitim izvorima različiti podaci. Taj auto-data.net zna često da prikaže pogrešne podatke. Ali evo sa jednog review-a baš za Octaviju G-tec:

Kod: Obeleži sve

Octavia’s driving range on CNG is 410 kilometers. The full-size petrol tank is still there, and thanks to this, the overall range on both types of fuel is extended by 920 km and reaches 1330 km. 
Ovo je pisalo na: https://gazeo.com/automotive/vehicles/S ... ,7628.html

Navodno bi trebalo da je zapremina rezervoara za benzin 50 litara. Ne znam onda što su taksisti ugrađivali dodatni rezervoar za benzin...

Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23524
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: 2014 Audi A3 Sportback (8V) G-tron 1.4 TFSI CNG (110 Hp)

Post od Day Walker »

Zapremina benzinskog rezervoara je oko 9l kod tih vozila sa fabrickim CNGom.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Korisnikov avatar
shandu90
Reactions:
Postovi: 13358
Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
Lokacija: Novi Sad

Re: 2014 Audi A3 Sportback (8V) G-tron 1.4 TFSI CNG (110 Hp)

Post od shandu90 »

Ja sam mislio da je kao kod plina, regularna velicina benzinskog rezervoara. Nego, gde oni smeste taj rezervoar za metan?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Korisnikov avatar
Momčilo
Reactions:
Postovi: 1783
Pridružio se: 21 Mar 2020, 22:44

Re: 2014 Audi A3 Sportback (8V) G-tron 1.4 TFSI CNG (110 Hp)

Post od Momčilo »

Koliko ja znam to su boce u pitanju, koje se smeste tu kod rezervoara za benzin. Baš zbog toga što zauizma tu prostor, pravi se manji rezervoar za benzin.
ftj
Reactions:
Postovi: 13918
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: 2014 Audi A3 Sportback (8V) G-tron 1.4 TFSI CNG (110 Hp)

Post od ftj »

@Munja666

ovo je stara oktavija. al s obzirom da je tema 2014. audi a3, onda verovatno i on ima taj veci rezervar.
Munja666
Reactions:
Postovi: 188
Pridružio se: 19 Mar 2016, 02:31
Lokacija: Beograd

Re: 2014 Audi A3 Sportback (8V) G-tron 1.4 TFSI CNG (110 Hp)

Post od Munja666 »

Ne verujem da su u Restyle modelima od 2016/2017 godine menjali veličinu rezervoara za benzin. Opet ako je neko vozio G-tec Octaviju i zna da je rezervoar 9l, onda je verovatno ta zapremina na svim modelima iz VAG grupacije iz tog perioda...
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23524
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: 2014 Audi A3 Sportback (8V) G-tron 1.4 TFSI CNG (110 Hp)

Post od Day Walker »

Radim u skodi pa imam te spec.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Odgovori