BMW E90 318i n43b20 143ks
BMW E90 318i n43b20 143ks
Pozdrav, razmisljam o kupovini ovog auta, pa me zanimaju misljenja ljudi koji su ga posedovali.
Re: BMW E90 318i n43b20 143ks
Sta te zanima?
CIm si okacio oznaku motora, predpostavljam da znas sta te tu ceka. Lanac (problem), dizne (problem), bobine (menjaju se kada i dizne), svecice (menjaju se kada i dizne i bobine), NOx sensor (problem, zamena ili emulacija) i ako nije redovno ulje menjano tj long life interval onda sito na uljnoj pumpi. Onako......zvuci strasno na prvu loptu ali i nije. Ako si spreman da ovo sve odradis odmah, ostatak auta je generalno neproblematican. Osim potrosnih delova.
Moje licno misljenje je da taj motor prosto nema dovoljno snage u toj sasiji i da ili ides na nekog dizela ili 6-cilindras N52B25 (323i ili 325i zavisi od godista), ali jbg tu te kolje registracija.
CIm si okacio oznaku motora, predpostavljam da znas sta te tu ceka. Lanac (problem), dizne (problem), bobine (menjaju se kada i dizne), svecice (menjaju se kada i dizne i bobine), NOx sensor (problem, zamena ili emulacija) i ako nije redovno ulje menjano tj long life interval onda sito na uljnoj pumpi. Onako......zvuci strasno na prvu loptu ali i nije. Ako si spreman da ovo sve odradis odmah, ostatak auta je generalno neproblematican. Osim potrosnih delova.
Moje licno misljenje je da taj motor prosto nema dovoljno snage u toj sasiji i da ili ides na nekog dizela ili 6-cilindras N52B25 (323i ili 325i zavisi od godista), ali jbg tu te kolje registracija.
Re: BMW E90 318i n43b20 143ks
Hvala na odgovoru, da li znas mozda cenu tih delova, lanca, bobine…