Postovanje svima!
Pre nekoliko dana sam kupio hyundai getz 2005. 1.3 benzin. Pojavio se problem sa paljenjem. Auto vergla,ne vuce struju nigde,centralno,daljinsko funkcionise najnormalnije,svetla takodje... Lampica imobilajzera sija dok vergla i ne gasi se tj signalizira valjda blokadu motora...
Kada se to pojavilo,pre 2 dana,skinuo sam +klemu,nakon par sati sam ponovo probao i radio je,u voznji se nije gasio niti menjao rad motora. Danas se desila ista stvar,ali sada skidanje kleme vise ne pomaze. Interesuje me da li je neko imao slican problem i kako se resava,i da li je uopste moguce resiti ovo???
Problem sa paljenjem
- dag81
- Postovi: 7544
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Problem sa paljenjem
Probaj sa drugim kljucem, mozda je do imobilajzera.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Problem sa paljenjem
Obriši ključ pa probaj.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Problem sa paljenjem
Probao sam to vec,ocistio sam lepo kljuc,i ovo sto dag kaze sa drugim kljucem,ne znam koliko videa sam pregledao kako ljudi resavaju i sve to probao...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24753
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Problem sa paljenjem
Iscitaj mu greske.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Saša
- Postovi: 14323
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Problem sa paljenjem
Ako si siguran da nije problem ključ odnosno transponder u njemu, moguće da problem pravi “antenica” koja se nalazi oko brave ključe. Ona očitava transponder u ključu prilikom pokušaja startovanja motora. No definitivno treba proveriti sve dobrom dijagnostikom.
Re: Problem sa paljenjem
Mozda zeza pumpa gorova,ili alarm ako ima blokadu.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Saša
- Postovi: 14323
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Problem sa paljenjem
Biće ipak da je neki problem sa ključem/antenom/imobilajzerom jer ta lampica sa ključem ne bi smela da svetli dok verglaš. Kod mene na Puntu zasvetli oko 2 sekunde kada dam kontakt i dok krenem sa verglanjem ona je već ugašena. Ako svetli dok verglaš nećeš nikad upaliti.
Poslednja izmena od Saša u 21 Jan 2024, 16:41, izmenjeno 1 put ukupno.