
Kao najmanji model u ponudi, Aygo X kao pogonski agregat nudi isključivo 1.0 trocilindarski benzinac sa 72 KS i 93 Nm može da se iskombinuje sa petostepenim manuelnim ili novim, laganim CVT prenosom. Dakle, hibrid nije opcija, a realno i nema potrebe za njim. Elektro motor i baterija bi dodatno otežali autombil težak svega 1015kg, a malolitražni trocilindraš mu omogućava dovoljno snage uz veoma nisku potrošnju. Performanse nisu sjajne ukoliko ste krenuli na trke, ali za pretežno gradsku upotrebu, ispunjava standardne potrebe. Ubrzaje do 100km/h je gotovo 15 sekundi, ali se na autoputu može dostiči i 150km/h, prema fabričkoj specifikaciji. Svakako, za gradsku vožnju komfornija opcija je automatski (CVT) menjač, koj se može dobiti uz doplatu od 1100 evra. Ono što je svakako zanimljivo i pohvalno je činjenica da je Toyota uspela da oprimizuje svoj CVT sa ovim malim agregatom i postigne visoku efikasnost, ali sam rad i zvuk CVT menjača je nešto na šat se treba navići.
Opširnije: https://www.garaza.rs/garaza-test-toyot ... t-x-trend/