Zdravo svima.
Planiramo kupovinu polovnog automobila i izbor se posle dužeg razmišljanja sveo na Citroen C4. Po gabaritima, dizajnu spolja i unutra , opremi i potrošnji deluje mi najprimamljivije u mom cenovnom rangu.
Interesuje me mišljenje i još bolje iskustva o C4 sa automatskim menjačem.
Do sada nisam imao iskustva sa takvim tipom menjača, da li su skloni kvarovima i koliko novca iziskuju za održavanje?
C4 2011-2012
- AleksandarAca
- Postovi: 1086
- Pridružio se: 21 Jul 2021, 14:54
- Garaža: VW Tiguan 2.0TDI R-Line 4Motion, VW ID.3 Pro Performance
- Lokacija: Beograd
Re: C4 2011-2012
C4 iz tih godina proizvodnje (2011-2012) nema automatski menjac, nego robotizovani. To nikako ne bi bio moj lican izbor.
Pravi automatski menjac (Aisin EAT6) dolazi tek od 2015 godine sa BlueHDI motorima.
Moja preporuka je, ako gledas 2011-2012 godiste, 1.6 HDI 92KS. Nema plivajuci, motor je odlican, iako ima malu snagu na papiru, u praksi je jako upotrebljiv.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Pravi automatski menjac (Aisin EAT6) dolazi tek od 2015 godine sa BlueHDI motorima.
Moja preporuka je, ako gledas 2011-2012 godiste, 1.6 HDI 92KS. Nema plivajuci, motor je odlican, iako ima malu snagu na papiru, u praksi je jako upotrebljiv.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: C4 2011-2012
Huh, sta znaci robotizovani menjac? Da li je sklon problemima?
Koja je razlika iz perspekive upravljanja automobilom tog menjaca i automatskog?
Izvinjavam se ako su pitanja glupa, ali sad sam zbunjen.
Inace mislio sam da ganjam sa 6 brzina jer najvise vozim autoputem. Jeste mala relacija, ali svaki dan prevalim 40 kilometara (do posla i nazad).
Koja je razlika iz perspekive upravljanja automobilom tog menjaca i automatskog?
Izvinjavam se ako su pitanja glupa, ali sad sam zbunjen.
Inace mislio sam da ganjam sa 6 brzina jer najvise vozim autoputem. Jeste mala relacija, ali svaki dan prevalim 40 kilometara (do posla i nazad).
- AleksandarAca
- Postovi: 1086
- Pridružio se: 21 Jul 2021, 14:54
- Garaža: VW Tiguan 2.0TDI R-Line 4Motion, VW ID.3 Pro Performance
- Lokacija: Beograd
Re: C4 2011-2012
Robotizovani menjac je klasican manualni menjac gde kvacilom i promenama stepena prenosa upravljaju elektronika i hidraulika. Uprosceno i prevedeno na srpski - jako cudna voznja puna seckanja
Sto se problema tice, odlazi im taj tkzv "robot", ali cena delova i odrzavanja je dosta pristupacnija od "pravih" automatika.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk

Sto se problema tice, odlazi im taj tkzv "robot", ali cena delova i odrzavanja je dosta pristupacnija od "pravih" automatika.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: C4 2011-2012
Ja bih izbegao te robotizovane menjace, ne znam kod tih modela c4 koji tacno menjac ide ali onaj bmp6 sto je isao u c4 picaso prethodne generacije je bas umeo da pravi probleme a polovnih rezervnih delova nije bilo jer sve sto stigne iz uvoza i da je ispravno odmah se proda i cifre uopste nisu bile male, mozda se sad nesto promenilo i mozda su kod tih novijih c4 drugaciji menjaci ali svakako po meni ne treba se upustati u igranku sa njima, generalno svi ti robotizovani menjaci i kod drugih kola su dosta nepouzdaniji od klsicnih automatskih.
Re: C4 2011-2012
Ovo i mene jako zanima jer mi je auto potpuno odgovarajući ali po priči ispada da je taj robotizovani menjači za izbegavanje? Ima li neko da vozi upravo taj da podeli iskustva?
Re: C4 2011-2012
Robotizovani VW zove dsg, u njihovoj konfiguraciju prenosa.
Ja bih izbegavao sve takve robo polovne i išao na japanski automatik ili japanski cvt.
I ako je atmo motor bar 2000 kubika.
Naglasak je pri izboru polovnog auta.
ZF automatik bih zaobišao.
Ja bih izbegavao sve takve robo polovne i išao na japanski automatik ili japanski cvt.
I ako je atmo motor bar 2000 kubika.
Naglasak je pri izboru polovnog auta.
ZF automatik bih zaobišao.