Da li neko ima iskustva sa ugradnjom ovih silen blokova?
https://www.powerflex.co.uk/
Neki kažu da su pretvrdi za auto koji se koristi svaki dan dok su za stazu odlični.
Powerflex silen blokovi
Re: Powerflex silen blokovi
Ima katastrofa za vožnju u saobraćaju, Uz to razbija trap.
To je tvrda plastika- poliuretanska smola i služizsa "karting" namenu vozila, za trkačku pistu i slično gde te ne zanima maltretiranje organizma i kičme, gde si spreman da otrpiš pola sata vožnje kao po kamenju, i gde ti posle treba 10 dana odmora.
Malo karikiram, ali to nije za putnički auto koji se redovno koristi, nije ni pravljeno za tu namenu.
Inače ima i drugih rešenja za krute veze vešanja, gde se još bolje sve kruti a opet je pokretno u trapu.
SIlent blok je od gume i služi za ublažavanje vibracija i odvajanje 2 metalna elementa vešanja od direktnog dodira i prenosa buke, vibracija i ostalog nepoželjnog za vozača u autu.
Što mekši to su bolji, kvalitetniji ali da ne menjaju dimenzije i oblik pri radu.
Dakle, kao što si naveoi, nije za auto koji se vozi ali jeste za specijalne namene odlično (staza npr).
To je tvrda plastika- poliuretanska smola i služizsa "karting" namenu vozila, za trkačku pistu i slično gde te ne zanima maltretiranje organizma i kičme, gde si spreman da otrpiš pola sata vožnje kao po kamenju, i gde ti posle treba 10 dana odmora.
Malo karikiram, ali to nije za putnički auto koji se redovno koristi, nije ni pravljeno za tu namenu.
Inače ima i drugih rešenja za krute veze vešanja, gde se još bolje sve kruti a opet je pokretno u trapu.
SIlent blok je od gume i služi za ublažavanje vibracija i odvajanje 2 metalna elementa vešanja od direktnog dodira i prenosa buke, vibracija i ostalog nepoželjnog za vozača u autu.
Što mekši to su bolji, kvalitetniji ali da ne menjaju dimenzije i oblik pri radu.
Dakle, kao što si naveoi, nije za auto koji se vozi ali jeste za specijalne namene odlično (staza npr).
Re: Powerflex silen blokovi
Borko metno na nekog Bentlija pa otud vrv.
- YUgisa
- Postovi: 882
- Pridružio se: 29 Jan 2014, 18:52
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Re: Powerflex silen blokovi
Skoro svaki auto ima svoju slabu tacku ili dve na trapu i takve stvari vredi zameniti iako je svakodnevni auto. A ceo trap da li vredi menjati ce zavisiti ko sta zeli od auta. Ali poliuretan nije za stazu sem za amatere koji voze track day sa svakodnevnim autom
Za stazu je uniball ili eventualno poliamid.

Being second is to be the first of the ones who loose...
Re: Powerflex silen blokovi
Ne bih rekao da je što mekši - bolji, treba da bude u nekom optimumu da trpi stres, a istovremeno i da prenosi dovoljno informacija vozaču. Ako Powerflex pravi neki set silena koji je samo za nijansu tvrđi od fabrike, to je prava mera za neki zanimljiv vozački automobil, koji se vozi uglavnom u saobraćaju. Nećeš sa tim stvarima ni na TD da dobiješ ništa krucijalno, već samo možeš da pokvariš doživljaj u normalnoj vožnji. Isto važi i za ostale delove za TD i trke, ljudi se popale na napičene diskove i pločice, pa ih nikad ne mogu dovesti na radnu temperaturu i ne koče nikako, mogu da škripe, nerviraju, pa i da budu opasne. Stave ogibljenje tvrdo kao kamen i napate se u svakoj vožnji.
Sva unapređenja treba da su u skladu za glavnom namenom vozila.
Sva unapređenja treba da su u skladu za glavnom namenom vozila.
- YUgisa
- Postovi: 882
- Pridružio se: 29 Jan 2014, 18:52
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Re: Powerflex silen blokovi
Nikad se nisam pokajao za svakodnevni auto

Being second is to be the first of the ones who loose...