Pozdrav prijatelji,
Imam problem sa turbinom.
Vozio sam skroz normalno i samo od jednom je nešto lupilo ispod haube.
Posle toga kad god pređem 2000 obrtaja (prag gde se turbina pali), turbina se jako loše čuje, mnogo drugačije nego inače i izbacuje mi na bordu check injection system.
Osim tih poruka i gadnog zvuka sve ostalo funkcioniše normalno, čak mu je i snaga kao da turbina još radi 100%.
Zanima me da li neko zna šta je ovo i da li mi je sigurno da vozim dok ga ne odvezem sutra do majstora?
Hvala unapred!
Problem s turbinom
Re: Problem s turbinom
Turbina nema pragove kad se pali a kad se gasi, ona pocinje da se vrti onog trenutka kad startujes motor, znaci radi ona i na leru i na 1500 i na 2000 obrtaja samo je razlika u brzini vrtenja sto se vise vrti vise ce da se cuje ako je pokvarena a kod tebe je ocigledno neki problem sa turbinom i nije pametno voziti auto nego pravac kod majstora i sto laganija voznja da se ne bi turbina raspala skroz i napravila neku vecu stetu.
-
- Postovi: 37
- Pridružio se: 08 Maj 2019, 19:22
- Garaža: Renault Megane III 1.5 DCI 95KS
- Lokacija: Novi Sad
Re: Problem s turbinom
Važi, hvala ti puno na informacijama.
Izgleda se popravilo (da ne poveruješ), nije mi dalo mira pa sam ga upalio samo da ga proteram do ćoška.
Kad ono turbina sve normalno se čuje a greška nestala posle 2 minuta vožnje.
E sad da li mi je kompjuter poludeo ili je stvarno bio neki problem videćemo sutra, svakako ide na mali servis.
Izgleda se popravilo (da ne poveruješ), nije mi dalo mira pa sam ga upalio samo da ga proteram do ćoška.
Kad ono turbina sve normalno se čuje a greška nestala posle 2 minuta vožnje.
E sad da li mi je kompjuter poludeo ili je stvarno bio neki problem videćemo sutra, svakako ide na mali servis.
Re: Problem s turbinom
Turbina ne sme da se cuje, cim pocne da se cuje neki problem postoji ali ne mora uvek biti ona uzrok, moze i neko crevo ili cev, svakako nikakvi zvukovi iz turbine ne treba da dolaze kad je sve ispravno, treba dijagnostikovati kakav zvuk se cuje, da li je fijukanje ili grbanje, krčanje, skripanje, fijukanje je obicno manje stetno i zavisi od vise faktora a ne mora biti turbina ali krljanje, krčanje, zujanje, greanje itd ne sme da se cuje. To sto je sad zvuk prestao ne znaci da se kvar popravio sam od sebe, mozda se jednostavno motor ohladio ali kad se ponovo zagreje mozda ce opet da se cuje, svakako ne treba voziti auto bar ne u nekim obrtajima vec lagano otici do majstora pa neka on trazi problem.
- pedja
- član 001
- Postovi: 15301
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Problem s turbinom
Na službenoj Astri je slično bilo zbog nekog creva. Otišlo na pregibu i neće uvek da pravi problem, ali je rešeno na kraju
TapaT
TapaT
-
- Postovi: 37
- Pridružio se: 08 Maj 2019, 19:22
- Garaža: Renault Megane III 1.5 DCI 95KS
- Lokacija: Novi Sad
Re: Problem s turbinom
Evo da javim ako neko bude tražio sa sličnim problemom.
Bio sam kod majstora.
Neko crevo je bilo problem, probušeno, pa valjda onda nije bilo dovoljno pritiska, u suštini jako mali jefitn kvar samo je teško doći do creva, zamenio je celo crevo i sada radi super.
Bio sam kod majstora.
Neko crevo je bilo problem, probušeno, pa valjda onda nije bilo dovoljno pritiska, u suštini jako mali jefitn kvar samo je teško doći do creva, zamenio je celo crevo i sada radi super.
Re: Problem s turbinom
Dobro si prosao, generalno cesce strada neko crevo ali nije nemoguce i turbina, mom drugaru se raspala na sred auto puta isto tako puklo nesto i auto izgubio snagu ali se ubrzo i ugasio skroz pa morala slepka.