
F56 serija krece of 2014. godine pa na dalje. Motor je 3 cilindra iz B serije motora BMW-a. U Cooper S je isto taj samo sa 4 cilindra. Ko zna, zna, ovo su odlicni motori i zbog njih je (medju ostalom) Mini trenutno na listi najpouzdanijih automobila, odmah posle Lexusa/Toyote. Motor radi fantasticno i uopste nemas osecaj da su 3 cilindra u pitanju, uopste ni ne podseca na ono sto ide u Clio, Fiestu itd. Mini je mali auto ali je tih koliko i moj DS7, fantasticna izolacija, sve premium materijali svuda. Sedista su udobna ako se uzmu ona sportska koja se doplacuju, uopste nisu tvrda i mogu i za krupnije osobe za razliku od Swifta. Necu da smaram mnogo o tome kako se auto ponasa kao da je sportski, mislim da to vecina ljudi ovde znaju, ja samo mogu da potvrdim, uzivancija za voznju. Ono sto je mene odusevilo kod ove generacije je interijer, koji je neizmerno bolji u odnosu na prethodnu.
Estetski, mislim da ne moze bolje. Prakticnost je takodje na maksimalnom nivou, od fizickih prekidaca, tastera, izuzetno organizovanog ekrana sa i-drive da ne moras da ga pipas, sve je perfektno... Materijali fantasticni, osvetljenja po kabini nisu prejaka i zapravo sluze i prakticnu svrhu kada se parkiras. Ovi kruzni elementi svuda po kabini pa i na rucici menjaca su top. Moj DS7 ima odlican interijer, ali mi se jos uvek vise svidja Mini, prosto je lepsi i prakticniji za svakodnevnu upotrebu. Po meni ovo je jos uvek auto sa najboljim interijerom ako izuzmemo one bas luksuzne automobile

Kome ne treba prostora za vise od 2 osobe, mislim da je ovo savrsenstvo na 4 tocka. Koliko znam, pokazao se kao jako pouzdan, vrlo malo trosi, vuce kao zmaj, izuzetno se vozi i unutra je osecaj veoma prijatan, za svaku preporuku auto.
Jos je i dobro sto ljudi jos uvek imaju predrasude o njima i pricaju da je Mini skup samo zbog dizajna, sa cim se debelo ne slazem, ali to je dobro, drze im cenu dole

