Sporo dostize radnu temperaturu
Sporo dostize radnu temperaturu
Pozdrav. Radi se od Peugeot 207 1.4 benzin 65kw. Pezo motor, nije BMW.
Auto jako sporo dostize radnu temperaturu. Vozim ga bez grejanja i treba mu oko 7 km da kazaljka pocne da se dize. Kada digne na radnu temperaturu, drzi je konstantno na 90 stepeni. Menjao sam termostat i antifiz. Antifriz je na -35 stepeni.
Cudno mi je ovo za benzinca, jer vozim i sluzbeni benzinac i bivsa moja vozila su pomerala kazaljku vec posle 2 km. Ne mogu nigde na netu da nadjem resenje.
Hvala na odgovorima.
Auto jako sporo dostize radnu temperaturu. Vozim ga bez grejanja i treba mu oko 7 km da kazaljka pocne da se dize. Kada digne na radnu temperaturu, drzi je konstantno na 90 stepeni. Menjao sam termostat i antifiz. Antifriz je na -35 stepeni.
Cudno mi je ovo za benzinca, jer vozim i sluzbeni benzinac i bivsa moja vozila su pomerala kazaljku vec posle 2 km. Ne mogu nigde na netu da nadjem resenje.
Hvala na odgovorima.
Re: Sporo dostize radnu temperaturu
Za pocetak testiraj termostat, to se lako radi, i taj novi mozda ne valja, cesto se desava, tj precesto.
Dakle kako da ga testiras, ujutro kad je hladan upali auto, gornje crevo koje ide iz termostata u hladnjak, mora da je ledeno, skoro sve dok motor ne dostigne radnu temp po kazaljci, oko 90 stepeni obicno.
Ako se greje, gornje crevo dok se skazaljka penje, termostat pusta vodu, kad treba da je zatvoren.
Takav auto ti nece zagrejati kabinu.
Dakle kako da ga testiras, ujutro kad je hladan upali auto, gornje crevo koje ide iz termostata u hladnjak, mora da je ledeno, skoro sve dok motor ne dostigne radnu temp po kazaljci, oko 90 stepeni obicno.
Ako se greje, gornje crevo dok se skazaljka penje, termostat pusta vodu, kad treba da je zatvoren.
Takav auto ti nece zagrejati kabinu.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Sporo dostize radnu temperaturu
Upravo se tako ponaša moj Tucson od prvog dana. Žalio sam se na to u servisu ali kažu u redu je, upalio bi check da nije u redu. Ne verujem, al ajde... Kad je klima u auto modu, treba mu čitava večnost da zagreje kabinu. Pređem više od 10km vangradske vožnje, a on još nije na radnoj temperaturi.
Dok Yugo ili Niva koje vozim takođe, duvaju toplo već posle nekoliko minuta, a na 10km je već uveliko vrućina u kolima.
Dok Yugo ili Niva koje vozim takođe, duvaju toplo već posle nekoliko minuta, a na 10km je već uveliko vrućina u kolima.
Re: Sporo dostize radnu temperaturu
Pa to i nije tako cudno za veliki motor pa jos dizel, ne mozes da poredis jugicev mali motor pa i nivin plus su benzinci, meni dizeli uvek jako tesko dostizali radne temperature pogotovo 1.9 jtd i kad su bili novi termostati ista prica. c4 1.6 hdi je pocinjao brzo da greje kabinu ali zato jer je imao dodani grejac koji je bio nezavisan od temperature motora ali je dosta brze postizao radnu temp nego 1.9 ili 2.0 koje sam vozio.
Za taj 207 TU motor jeste malo cudno da mu toliko treba vremena da podigne temp. tu nesto ne stima, na svim benzincima koje sam vozio ili vozim vec posle tipa 2km voznje se kazaljka pomeri sa nule i krece konstantno da se podize zavisno od nacina voznje, posle 4km voznje bude skoro na radnoj. opet zavisno od guzve i nacina voznje.
Mene sad na grande puntu poceo da zeza termostat, varira temp. po gradu a na otvorenom obara, moracu da ga zamenim uskoro.
Za taj 207 TU motor jeste malo cudno da mu toliko treba vremena da podigne temp. tu nesto ne stima, na svim benzincima koje sam vozio ili vozim vec posle tipa 2km voznje se kazaljka pomeri sa nule i krece konstantno da se podize zavisno od nacina voznje, posle 4km voznje bude skoro na radnoj. opet zavisno od guzve i nacina voznje.
Mene sad na grande puntu poceo da zeza termostat, varira temp. po gradu a na otvorenom obara, moracu da ga zamenim uskoro.
Re: Sporo dostize radnu temperaturu
Ali i Tucson je benzinac 

Re: Sporo dostize radnu temperaturu
aha nisam znao, pa onda je takav motor cim je od prvog dana takav i u servisu kazu da je ok, mada koje paljenje greske kad je npr. termostat u problemu, to jos nisam cuo da neki auto ima
Re: Sporo dostize radnu temperaturu
Proveren je novi temostat. Otvara na vreme. Gledao preko dijagnostike i tacno na 91 stepen ga otvori kao sto treba. Na 97 upali ventilator. Bas je i meni cudno da tako sporo se greje benzinac. Ne znam ni sta proveriti vise a da nije termostat.
- Saša
- Postovi: 14218
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Sporo dostize radnu temperaturu
Nešto u tom krugu cirkulisanja antifriza ne valja ili nije dobro dimenzionisano. A možda i jednostavno davač (senzor) temperature nije baš najispravniji.
Re: Sporo dostize radnu temperaturu
Nema veze je li on otvara, vec da li propusta, uradi test sa crevima, ako hoces da znas je li radi ili ne....
Ako propusta, onda je uvek pothladjem motor.
Ako propusta, onda je uvek pothladjem motor.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.