Toyota C-HR 2.0 HEV AWD e-CVT Premiere

Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32103
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Toyota C-HR 2.0 HEV AWD e-CVT Premiere

Post od trojanac »

Iako je prva generacija Toyote C-HR debitovala pre čak osam godina, a na tržište Evrope stigla davne 2017. godine, popularnost ovog modela je neprestano rasla. Već krajem 2019. godine izlazi i restilizovana verzija, koju smo takođe imali na testu. Izrazito atraktivan dizajn, u kombinaciji sa najnovijom tehnologijom, doveo je C-HR na tron u segmentu krosovera. Na Evropskom tržištu je proizvodnja, od početka prodaje, godišnje prevazilazila brojku od 100.000 primeraka. Krajem prošle godine stigla je i druga generacija, koja je već pre početka prodaje oduševila izgledom i najavljenim karakteristikama.

Slika

Novi C-HR će se jasno izdvojiti na ulici, svojim nesvakidašnjim dizajnom i atraktivnom pojavom. Prosto, ovaj automobil ne možete da ne primetite, pa čak i ako nije u kombinaciji jarkih boja, poput testiranog primerka. Potpuno novi dizajnerski pravac, koji je doneo novi Prius, lansirao je nove Toyotine modele među najzanimljivije modele današnjice. Novi CH-R uporno prate pogledi prolaznika i drugih učesnika u saobraćaju.

Slika

U ponudi, na domaćem tržištu, izbor se svodi na dva hibridna pogona. Plug in hibrid (PHEV), poput onoga u Priusu, je predviđen i za C-HR, ali ga u trenutku dok vozimo C-HR, nema kod nas u ponudi. Osnovni pogon je 1.8-litarski benzinski agregat sa 98KS uparen sa eletromotorom snage 70kW, koji je vezan za prednju osovinu. Ukupna snaga hibridnog sistema iznosi 103kW, odnosno 140KS. Snažniju verziju, poput ove koju smo testirali, pokreće 2.0-litarski benzinac koji isporučuje maksimalnih 152KS, ali mu dodatno pomažu prednji i zadnji elektromotor. Dok prednji raspolaže sa 83kW, zadnji je tu više kao ispomoć i isporučuje 30kW, kada je potrebno. Ukupna snaga celog sistema iznosi 157kW, odnosno 197KS. U pitanju je AWD-i pogon na svim točkovima (Electronic On-Demand All-Wheel Drive with intelligence).

Performanse prate dinamičan dizajn. U snažnijoj verziji, prema fabričkim podacima, potrebno mu je samo 8 sekundi do 100km/h, dok je maksimalna brzina ograničena na 180km/h. Ako pogledamo konkurenciju, malo je predstavnika ovog segmenta koji mogu da pariraju. Zanimljivo je da slabija verzija, iako ima skoro 60KS manje, zaostaje samo 5km/h po pitanju maksimalne brzine i samo 2 sekunde po pitanju ubrzanja. Stoga je i slabija verzijja svakako zanimljiv izbor jer je cena drastično niža, pa se razlika može uiskoristiti za viši paket opreme.

Slika

Iako su, nesporno, performanse odlične, subjektivni utisak je ipak nešto drugačiji. Naime, C-HR u svojoj najsnažnijoj verziji neće vas oduvati jer je u normalnom režimu vožnje data prednost efikasnosti hibridnog sistema, a u Eco režimu naglasak je na niskoj potrošnji. Tek u Sport režimu ostavlja utisak da ima raspoloživu svu tu snagu koja je deklarisana. Naravno, ukoliko je baterija makar do pola puna, uvek kreće na struju. Ako forsirate pun gas ubrzo će se priključiti SUS agregat, ali sva snaga je kontrolisana pomoću e-CVT menjača te su ubrzanja linearna i ne tako silovita. Na raspolaganju je i vožnja u čisto električnom režimu, ali zbog baterije kapaciteta od svega 4,08 Ah, nije moguće duže voziti bez uključivanja SUS agregata. U gradsko-prigradskim uslovima, potrošnja se kretala oko 5 litara, što nisu tipično gradski uslovi. No čim se zađe u gradsku gužvu vrlo brzo se prosek spušta ispod 5 litara na pređenih 100km. Dok je na otvorenom za očekivati litar do dva više.

Lakoća kojom se vozi CH-R je za pozavideti mnogima, kako u njegovom segmentu tako i van njega. U vožnji, novi C-HR je više udobna limuzina nego sportski kupe. Bez ikakvih poblema će savladati i brze prolaske krivinama, uz nešto naginjanja, ali bez preterane nervoze. Voma je precizan na upravljaču, te poslušan u svim uslovima, ali nešto mekše ogibljenje nam govori da mu više prija konstatna vožnja dobrim putevima.

Slika
Toyota i sa novim C-HR nastavlja putem održivosti, što je ukorenjeno u Toyotin razvojni program godinama unazad. Upotreba reciklirane plastike je dramatično povećana u poređenju sa prethodnikom, što je između ostalog, doprinelo olakšanju samog vozila koje teži između 1505 i 1610 kg. Karoserija, ofarbana bojama na bazi vode sa malim uticajem, koristi prednost čelika visoke čvrstoće za smanjenje težine, čime se postiže i niža potrošnja goriva.

Enterijer je definitivno drugačiji, ima tu dosta zanimljivih elemenata, ali vas možda neće oduševiti kao spoljni izgled. Nakon iskustva vožnje Priusa, sada nam je već sve poznato i ne tako neobično. Iskustvo nam govori da Toyota uvek stavlja funkcionalnost isped izgleda, a vrlo brzo se u to uveravamo. Položaj za upravljačem je odličan, ergonomija na vrhunskom nivou, sve je postavljeno baš kako treba. Sedišta presvučena veštačkom kožom su izuzetno lepo oblikovana i ono što uvek krasi Toyotu, vrlo udobna. Iza upravljača sada je kompletno digitalna instrument tabla na ekranu dijagonale 12,3 inča. Naravno, omogućeni su različiti prikazi, a svaki od preefinisanih ekrana se može dodatno prilagođavati. Dodatno tu je prikaz osnovnih informacija na vetrobranskom staklu, tako da se pogled sa puta ne skreće bespotrebno.

Slika

Ako vam deluje da nas je Toyota uskratila za izbor pogonskih agregata, po pitanju opreme to svakako nije slučaj. Naime, ponuđeno je čak pet paketa opreme u kombinaciji sa slabijom verzijom, dok snažnija verzija nudi i dosta više. Iako se cene mogu poprilično razlikovati, ponuđeno je stvarno mnogo u višim paketima opreme, poput Premiere paketa kojim raspolaže testirani primerak. Standardna oprema, između ostalog, uključuje HUD – ekran projektovan na vetrobran, panoramski krov i kompletnu kožnu unutrašnjost sa Sulphur štepovima.

Slika

Još jedan ekran, takođe dijagole 12,3 inča smešten je na centralnom grebenu i pomoću njega se upravlja funkcijama multimedijalnog uređaja. Kompatibilan sa Apple CarPlay i Android Auto™, infoteinment nove generacije reaguje na dodir ili glasovne komande, a odziv je trenutan. Isto kao i na Priusu, tako i ovde imamo zanimljve rešene otvore za ventilaciju. Kao i uvek, komande klima uređaja su odvojene što je dobro, dok se ispod nalazi prostor za odlaganje telefona uz mogućnost bežičnog punjenja, kao i USB portovi. Dodatnog prostora za sitnice ima dovoljno, dok je ostava ispod naslona za ruku dosta duboka, te se mogu smestiti i veći predmeti.

U odnosu na prethodnika, novi C-HR nije nimalo porastao, što se naizgled ne može reći. Toyota je uvođenjem Corolle Cross maltene gurnula C-HR u B SUV segment, obzirom da je tek nešto veći od Yarisa Cross. Tako se CH-R našao na donjoj granici C-SUV segmenta po dimenzijama, što ga u neku ruku čini manje konkuretnim po pitanju prostora. Naime karoserija je duga 4.360 mm, široka 1832mm, visoka 1.564 mm, dok je međuosovinski razmak 2.640 mm. No Toyotini inžinjeri su napravili neke značajne izmene što je rezultovalo povećanjem unutrašnjeg prostora. Iako sam vrlo simpatisao prethodnu generaciiju, meni lično je prvi C-HR bio malo tesan u kabini i sa aspekta vozača i posebno sa aspekta porodičnog vozila, Novi C-HR je porastao taman dovoljno, da u kabini više ne možemo zameriti nedostatak prostora dok je prtljažnik sa 356 litre u snažnijoj, odnosno 388 litara u slabijoj verziji, dovoljan no ipak malo ispod očekivanja. Ko više putuje i potreban mu je veći prostor, zasigurno da je Corolla Cross bolji izbor.

Slika

Slika


Slika
dužina/širina/visina (mm) 4362/1832/1564

Kupci Toyote znaju da u bilo kom modelu dobijaju vrhunsku tehnologiju, najveći stepen bezbednosti i nespornu udobnost. Novi CH-R sve ove elemente podiže na viši nivo. Svaka Toyota danas, u sklopu Toyota Safety Sense sistema, poseduje PDA sistem koji glatko usporava kada se vozilo približava krivini ili vozilu ispred. Jedini preduslov je da prethodno otpustite pedalu gasa. Na ovaj način vas CH-R blago upozorava da je neophodna pažnja jer imate prepreku ispred vas, te ukoliko ste ometeni vraćate fokus na dešavanja ispred vozila. Naravno, u slučaju da se previše približite i ne reagujete na vreme, reagovaće EDSS sitem za naglo zaustavljanje. Što, verujte, nije nimalo prijatno, ali vas štiti od neželjenih situacija. Veliko olakšanje je i automatsko uključivanje sistema PVM, odnosno prikaz 360º iz ptičje perspektive, svaki put kada kočite. Dodatno se uključuje i prednja kamera, pa je i najzahtevnije parkiranje veoma olakšano.

Slika

Novi CH-R takođe poseduje dve kamere na zadnjem delu vozila. Pored standardne kamere koja olakšava vožnju unazad, dodatno je postavljena širokougaona kamera čiji prikaz vidimo na retrovizoru. Ovo rešenje je odlično, posebno zbog širokog ugla te je gotovo isključena mogućnost da se vozilo iza vas sakrije u mrtvi ugao. Mada CH-R ima i detekciju mrtvog ugla, ovim je dodatno olakšan pregled dešavanja iza vozila. No kao i sve inovacije, tako i ova traži kraći period prilagođavanja jer vozila iza mogu delovati preblizu kada su tik iza vas. Ono što pozdravljamo je ostavljena mogućnost korišćenja klasičnog retrovizora što se u uslovima loše vidljivosti pokazalo kao bolje rešenje.

Slika

Nakon nedelju dana provedenih sa novim CH-R-om zaključujemo da je naslednik prve generacije ispravio sve nedostatke, a takođe ozbiljno napredovao u elementima gde je i ranije bio sjajan. Vožnja ovog automobila je, za mene lično. bila pravo uživanje, a san o posedovanju istog biće malo teže ostvariti jer je za primerak poput testiranog potrebno izdvojiti 50.000 evra. Ono što nas raduje je da Toyota uvek ima spremne popuste, te se CH-R i dalje nudi sa sajamskom hibridnom subvencijom u iznosu od 2.500 evra. Tako da se u slabijoj verziji i u srednjem paketu opreme može kupiti za, znatno prihvatljivijih, 32.490 evra ukoliko je vozilo dostupno na lageru.

Ono što je definitivno je činjenica da su retki konkurenti koji mogu parirati ovom modelu, barem prema onom što pruža kada je u pitanju efikasnost hibrinog pogona. najnovija tehnologija i vrhunska bezbbednost, a na kraju plus atraktivnost i dopadljivost. Radujemo se i plug in verziji koja stiže krajem godine.


Tekst i fotografije: Željko Jelisavac

Hvala vam ukoliko ste pročitali ovaj test do kraja. Nadam se da vam se dopao. Originalni tekst se nalazi na našem sajtu: https://www.garaza.rs/garaza-test-toyot ... awd-e-cvt/
Zahvalan sam vam ukoliko otvorite link i pogledate još nešto od sadržaja na našem sajtu.
Posetite www.garaza.rs !
Korisnikov avatar
123456
Reactions:
Postovi: 2289
Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
Lokacija: Slovenija

Re: Toyota C-HR 2.0 HEV AWD e-CVT Premiere

Post od 123456 »

Baš detaljan test .

C-HR - Coupe High Rider

Svakodnevno vidjam jednog u garaži i meni je to prelep mladalački auto. Vidim ga za sina za par godina.
Verovatno je malo bučniji na autoputu, jer je čisti atmosferac pa se vrti na višim obrtajima? Inače i ova potrošnja što si naveo na otvorenom to potvrđuje i identična je mom autu, koji je ipak dosta veći i teži. Sa druge strane, sigurno je rastereceniji i biće dugovečniji nego moj turbo.

Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk










Poslednja izmena od 123456 u 30 Jan 2025, 06:24, izmenjeno 8 puta ukupno.
Korisnikov avatar
pedja
član 001
Reactions:
Postovi: 15294
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
Lokacija: Beograd

Re: Toyota C-HR 2.0 HEV AWD e-CVT Premiere

Post od pedja »

A staklo na zadnjim vratima ima ukupno 10cm²...


Tapa

Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32103
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Toyota C-HR 2.0 HEV AWD e-CVT Premiere

Post od trojanac »

Možda primeti ko sedi pozadi. Meni apsolutno nije smetalo, niti se ko žalio.


Sent from my 2201116SG using Tapatalk

Posetite www.garaza.rs !
Korisnikov avatar
noob
Reactions:
Postovi: 1226
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:24
Lokacija: Beograd

Re: Toyota C-HR 2.0 HEV AWD e-CVT Premiere

Post od noob »

Kvalitetan auto i po meni dosta bolji od Yaris Cros.
Mana mi je prednji levi A stub koji mi zaklanja dosta vidno polje i od njega ne vidim lepo, mnogo je zasečen napred i tu su zeznu i stvar. Nisam to video da komentariše, a to odmah upadne u oko čim sednete u njega da vam je suženo vidno polje.

Slika


Isti ugao drugi auto :
Slika


Vidi se koliko taj A stub levo ulazi u vidno polje i smeta u vožnji, da ne ispadne da su me Nemci razmazili, slikao sam da se vidi koliko to kvari utisak.
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
Korisnikov avatar
zdushan
Reactions:
Postovi: 2061
Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
Lokacija: Beograd

Re: Toyota C-HR 2.0 HEV AWD e-CVT Premiere

Post od zdushan »

Nije baš da nešto može da se uporedi na ove dve slike...

Sent from my SM-S918B using Tapatalk

Korisnikov avatar
noob
Reactions:
Postovi: 1226
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:24
Lokacija: Beograd

Toyota C-HR 2.0 HEV AWD e-CVT Premiere

Post od noob »

Neka kaže još neko ko je vozio ili probao CH-R.
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32103
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Toyota C-HR 2.0 HEV AWD e-CVT Premiere

Post od trojanac »

Dragan je najpozvaniji da kaže. Ako vidi ovo.

Sent from my 2201116SG using Tapatalk

Posetite www.garaza.rs !
Korisnikov avatar
noob
Reactions:
Postovi: 1226
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:24
Lokacija: Beograd

Re: Toyota C-HR 2.0 HEV AWD e-CVT Premiere

Post od noob »

pedja napisao: 30 Jan 2025, 06:27 A staklo na zadnjim vratima ima ukupno 10cm²...
Tačno, ne vozim se pozadi pa mi nije toliko presudno, više mi je bitno da može neko da uđe, ali treba reći da je osećaj kao da si u zatvoru kada sedneš pozadi.
Kao da su više pažnje posvetili spoljašnošti vozila na uštrb unutrašnjosti, vozilo deluje kvalitetno, dobri su materijali, ali unutrašnjos minusi za prostor, skučeno (bolje nego u Yarisu Cross, ono ko kupi kao da je kupio Smart na slabim steroidima). To treba biti dosta bolje, npr. Tigaun je šampion po pitanju prostora za ovaj auto. Nekako se uvek vratim nekom Nemcu, pokušavam da tu nešto promenim i Tojota je bila pik da se uzme nova na sajmu, meni otpada, ne bih da mi A stub zaklanja i seče vidno polje (dve iznad slike sve govore), ostalo bih progutao.
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
SUživo
Reactions:
Postovi: 3
Pridružio se: 12 Mar 2025, 09:56
Kontakt:

Re: Toyota C-HR 2.0 HEV AWD e-CVT Premiere

Post od SUživo »

Jedan od prvih problema sa kojima smo se susreli prilikom probne vožnje ovog modela je ograničen prostor za putnike na zadnjim sedištima. Niska linija krova i sportski dizajn vozila rezultiraju smanjenim prostorom za glavu i noge, što može biti neudobno za više putnike tokom dužih putovanja.

Kapacitet prtljažnika C-HR-a iznosi 362 litra, što je manje u poređenju sa konkurentima u istoj klasi. Visok prag za utovar i manji otvor prtljažnika dodatno otežavaju smeštaj većih predmeta, što može biti nepraktično za porodice ili one koji često prevoze veći prtljag.
.
Zbog dizajna sa uskim zadnjim prozorima i debelim C-stubovima, vidljivost unazad je ograničena. Ovo može predstavljati izazov pri parkiranju ili vožnji unazad, povećavajući oslanjanje na senzore i kamere za parkiranje.

Iako C-HR pruža udobnu vožnju, osnovni motori mogu delovati nedovoljno snažno pri ubrzanju, posebno kada je vozilo potpuno opterećeno. To može uticati na ukupni doživljaj vožnje, posebno za one koji traže dinamičnije performanse.
pedalaš
Reactions:
Postovi: 1446
Pridružio se: 02 Okt 2023, 14:01

Re: Toyota C-HR 2.0 HEV AWD e-CVT Premiere

Post od pedalaš »

noob napisao: 20 Mar 2025, 08:45
pedja napisao: 30 Jan 2025, 06:27 A staklo na zadnjim vratima ima ukupno 10cm²...
Tačno, ne vozim se pozadi pa mi nije toliko presudno, više mi je bitno da može neko da uđe, ali treba reći da je osećaj kao da si u zatvoru kada sedneš pozadi.
Kao da su više pažnje posvetili spoljašnošti vozila na uštrb unutrašnjosti, vozilo deluje kvalitetno, dobri su materijali, ali unutrašnjos minusi za prostor, skučeno (bolje nego u Yarisu Cross, ono ko kupi kao da je kupio Smart na slabim steroidima). To treba biti dosta bolje, npr. Tigaun je šampion po pitanju prostora za ovaj auto. Nekako se uvek vratim nekom Nemcu, pokušavam da tu nešto promenim i Tojota je bila pik da se uzme nova na sajmu, meni otpada, ne bih da mi A stub zaklanja i seče vidno polje (dve iznad slike sve govore), ostalo bih progutao.
Ne bih se složio da na zadnjoj klupi ima više mesta u CHR-u, nego li u Yaris Cross-u.
Veći je prostor za trup i glavu putnika pozadi u Yaris Cross-u.
Korisnikov avatar
noob
Reactions:
Postovi: 1226
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:24
Lokacija: Beograd

Re: Toyota C-HR 2.0 HEV AWD e-CVT Premiere

Post od noob »

Ne znam o kom mestu da pričamo Yaris Cross, slika sve govori, pozadi ne mogu da probam ni da uđem a visok sam 175cm, po tome sam podesio sedište ispred na slici i to bez previše komfora napred:
viewtopic.php?f=83&t=8300#p1134654
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
Korisnikov avatar
noob
Reactions:
Postovi: 1226
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:24
Lokacija: Beograd

Re: Toyota C-HR 2.0 HEV AWD e-CVT Premiere

Post od noob »

Dao sam šansu još jednom CHR-u juče na sajmu i popravio mi je mišljenje. Prvi utisak mi je pokvario u salonu kada sam prvo gledao Yaris Cross, bio je za mene razočarenje šta se dobija za taj novac (paket COOL izađe oko 26.000), nema šanse da to uzmem pored polovnog Tiguana, T-Roc, Karoq a sada mogu reći i pored nekih novih Kineza šta nude za isti novac. Toliko sam se razočarao Yaris Cross da sam bio pod utiskom i preneo sam negativnost i na CHR. Fer je da to ispravim.

Zašto paket C-OOL? Toyota reklamira razne bezbednosne sisteme, to bi bio taj auto u paketu C-LUB bez fensi dodataka koje vidite po YT na testovima u paketu od 50.000e (i ne znam nikog ko bi to platio pored novog Kodiaq). Znači bar da ima parking senzore, to mi je nešto osnovno, u ovom paketu imaju i sa funkcijom kočenja su, kako je on skuplji 37.200 i nije na akciji, sledeci iznad paket je C-OOL koji je na akciji za 32.500, sa C-OOL još dobijete bežični punjač i multimediju veću i 12,3". Zato C-OOL.

CHR je druga priča ali i druga cena, sa motorom 1.8 140KS C-OOL paket košta 32.500. Videli su da sam obiljan i poslali su nas na probnu vožnju odmah kod Ade. Auto se odlično ponaša u vožnji i to mi je popravilo najviše utisak, udoban je i lako se vozi. I dalje tu ima osećaj da fali prostora kod suvozača i po meni ovo nije auto za duža putovanja, iza ima koliko toliko prostora (nije kriminal kao kod Yaris Cross ne upotrebljiv za mene i moje potrebe). CHR kupuje onaj kome je bitan izgled, izgleda više futuristički od T-Rock (njega poredim jer su tu negde cenovno, nov T-Rock 1.5 TSi 150KS DSG je 29.000). Lepši je CHR, untra praktičniji T-Rock, birajte.

Mane kod Toyote slabo ko komentariše po testovima na YT, neću ulaziti u sitnice jer su neke navika, ali te navike olakšavaju vožnju i život, recimo auto hold mora svaki put da se upali kada palite auto, ne ostaje upaljen kao kod Vagen/Škoda grupacije, jednom upališ i to je to. I dalje mi malo smeta levi A stub, ali nije strašno kao na prvi utisak, može se voziti normalno. Motor koji sam probao je 140KS (bar ga oni tako vode), po meni nemam utisak da ima 140KS, dosta mi je slabiji od motora 150KS dizel ili benzin ako uporedim, baš to ubraznje kada zatreba npr. na 80 km/h neće ravnomerno ubrzati da te iščupa ako zatreba, to mi je trenutno glavna mana za auto + 30k eur. Sam motor 1.8 lepo radi, tranzicije imeđu EV i benzinca skoro pa ne primetne u gradskoj vožnji (sve pohvale), čuje se zzvvrrr kada ubrzate na većoj brzini tipa 80km/h, mislim da je 1.8 tri cilindra i to je taj zvuk ali dosta slabiji i tiši od onog u Kamiq/Golf sa tri cilindra. Sigurno je bolji 2.0 od 197KS, nisam probao taj i verujem da bi mi to leglo i da je to neka mera za ovaj auto da se vozio izvan grada i da ima snage kada zatreba. Malo snage po meni fali 1.8 140KS, nemam potrebu za 197KS, samo da ima malo bolje ubrzanje za preticanje i taj 1.8 140KS bi lepo legao. I tu dolazimo do cene ako gledamo 2.0 197KS C-OOL paket 34.500e, tu se već kvari sreća oko cene i onog što se vidi na reklmi za 29.990, nekako progutaš 32,500 da bi dobio tu bezbednost, al opet to nije to i nisi zadovoljan a tolika cifra, onda dodaj još i jbg. Da li bih dao skoro 35.000 je pitanje gde sam kreno da je precrtam, gornja granica za ovaj auto mi jeste bila 32.5000, počeo sa 26.000 kada sam otišao zbog novog Yaris Cross, pa digao na 30.000, nekako 32.500 i to ode opet, da li se vratiti ispod na neku manju cifru i uzeti polovanjak sa malom km ili ovo novo ili T-Rock za 29.000 a kusur 6000e trošiti za gorivo?

Takođe kod Toyote je veliki plus 7000e beskamatno, na 3 godine ravnomerna rata 195e, čak i da imate sve da iskeširate ne morate, možete ovo iskoristiti preko RF.

Moram da pohvalim Toyota štand na sajmu, devojke pored kola su najpismenije, imaju dosta informacija o vozilima pored kojih stoje i lepo su to naučile, ono što ne znaju brzo će proveriti i dobijate odgovor, nisu napadne i kulturne su. Da uporedim ovo sa npr. Pežo štandom, ne znaju da li ima ovo, da li ima ono, mi nismo iz BG, ovo je vozilo iz Niša pa ne znamo itd. (ima još takvih štandova).
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32103
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Toyota C-HR 2.0 HEV AWD e-CVT Premiere

Post od trojanac »

Hvala za utiske. Veruj mi da je 1.8 sasvim dovoljan i nije inferioran u odnosu na 2.0, kako to deluje na papiru. Nije eksplozivan, ali ide to sasvim dobro. Opet @dragan može da potvrdi iz ličnog iskustva. Meni je to sasvim dobra kombinacija, e sad koji paket uzeti je već druga priča. Ja bih uvek doplatio za više opreme.
Posetite www.garaza.rs !
Korisnikov avatar
noob
Reactions:
Postovi: 1226
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:24
Lokacija: Beograd

Re: Toyota C-HR 2.0 HEV AWD e-CVT Premiere

Post od noob »

Verujem da će biti ovako, ako probam taj 2.0 da neću biti zadovoljan spram 35k eur. Neće da vuče kao nešto što sada vozim od 200KS i nije 4x4 a u toj ceni je. Sada vozim Kodaq facelift sa malom km i u garanciji je još godinu dana, 2.0TDi 200KS 4x4, taj auto je cena kao CHR 2.0 oko 35.000e i cenovno gledam šta se dobija za iste pare. Ako krenem da ih poredim ne mogu ni da stanem, prvo prostor, napred imam toliko mesta da se osećam kao car, pozadi ima nenormalno dosta mesta, imam utisak da kada se obori zadnje sedište da mogu da postavim sto za slavu (mislim u šali naravno paradoksalno prema CHR koliko on nema). Kodaq ima rezervni točak. Motor 200KS je milina za vožnju, skoro bolji TDi nisam vozio, odlično utegnut i pun snage, on ubrzava linearno isto i kako startuje i na 100km/s, ima snage da povuče kada ti treba kako hoćeš. Sedišta, uh, tek je tu razlika, ovde kao da sam se zavalio u fotelju kući, ništa nije skučeno, može da se diše. Znam da je mnogo veći auto Kodaq i da nisu ista klasa ali poredim šta ima za taj novac, čak mi žena kaže daj meni Kodaq a ti kupi tebi CHR kada je videla koliko ode cena od 29.990 na 35.000. Volan kožni Kodiaq vs neka plastika u CHR gde se malo znoje ruke od plastike, uopšte ima dosta plastike CHR spram Kodaq gde ima dosta kože (kod mene je koža iznad celom dužinom preko instrument table od vozača do suvozača npr.).
Mislim da su delom krivi testeri koji dobiju vozilo na test (reklamu). Mi to gledamo na YT, slušamo o finim i lepim materijalima, alkantara, kvalitet, ubrzava, trt mrt... odete da kupite i vidite da je ta oprema, takav kožni volan, sedista itd. bude doplata 20.000 (koliko je CHR sa svim tim, oko 49.000e), ko jedan ceo auto, onda krene neko nezadovoljstvo šta se dobije u osnovnom modelu, plastika ovde, sedišta ova, volan plastičan (Yaris Cross nema ni led svetla u osnovnom paketu), trebalo bi da tražite na test neku realnu verziju koja je prodavana. Ne znam nikog ko će za CHR istresti 50k, a za Kodaq novi znam. Naravno da meni kada sve to sagledam radi rovac šta mogu da kupim polovno sa nekom malom km i u garanciji, otuda je tražen Kodiq, Tiguan i ostali slični a ne nešto novo za isti novac.
Ko hoće no nov auto CHR da, ko hoće maksimum za isti novac Kodaq pre ili Tiguan.
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
Odgovori