
Fiat 500L Cross 2022. godište, prešao nešto manje od 19.000km. U pitanju je poznati Fiat (fire) atmo sa 95KS i 6 brzina. Iz salona (Stojanov) je izašao sa TNG instalacijom, a uređaj je STAG QBox 400 (ili tako nešto), sa torusnom bocom od 42l.
Automobil je upravo završio operativni lizing. Tek je napunio tri godine (čime je završena fabrička garancija) i pre nekoliko dana je produžena registracija, nakon redovnog servisa (ulje, filteri +filteri plina).
Ukupno su mu rađena tri godišnja servisa, bez obzira na kilometražu, u Stojanovu NS.
"Plinska" zanimljivost: Odvezao sam ga kod Rašića (čisto da proveri TNG). Kaže čovek da nije baš lepo naštelovan, a i ne može biti kada nije ni vožen na plin. Ja sam ga uzeo sa ugašenim tasterom i potpuno praznom bocom. Dakle, vožen je na plin koliko sam ga ja vozio, tokom par dana. Naštelovali su, treba proveriti za oko 1000km.
Ima dva seta guma: zimske Momo, letnje Conti, 205/55R16. DOT je 21, a zajedno su prešle ovih 19kkm.
Oprema solidna, nije max za njega. Znači: tempomat, zadnji senzori, 7"uConnect, mali displej između cajgera... Naravno, ima dva ključa, prateće kodove i sl.
Ne može biti nov (nov), niti neki tamo mint, ali je auto u odličnom stanju. Ne znam kako da opišem skoro nov automobil. Čak ni unutra nije nešto prljav, kožni volan nema tragova. Loliko sam video/čuo, ništa ne zvecka, trap je dobar na ležećim. Šteta što nema "tumble seats", mada zadnja sedišta mogu da se pomeraju. Inače, u gepek su stale sve 4 gume, bez pomeranja/skidanja daske, obaranja sedišta i sl.
Nedostaci:
- nedostaje čep na jednoj felni
- imao je nalepnicu na haubi, kao i sa strane, pa treba malo detaljnije oprati. Na haubi se vidi gde je bila, kada se malo bolje pogleda.
Dakle, skoro nov automobil, tek registrovan, tek urađeni servisi, dva seta guma koje su malo prešle, plin skoro nekorišćen.
Završava se papirologija oko lizinga i ide na moje ime.
Realno me je pozitivno iznenadio stanjem, solidnom opremom, prostorom...
Mislio sam da ću sa njime rešiti neke stvari, u prelaznom periodu. Koliko god prelazak sa Scenica izgledao kao konj -> magarac, razumno je uzeti automobil koji je mlađi, bez potencijalnih ulaganja u dužem periodu, ali i kraći (zbog garaže). Takođe, i da ga dete urniše, a neće, nije greda.
Ipak, toliko razuman ne mogu biti

Na otvorenom se ponaša korektno. Okvirno (jer su različite pumpe, pritisak i sl), metodom čepa, izmerih oko 8l plina na kombinaciji magistrala/AP (90/130/150).
---
Da skratim:
Još uvek nije na oglasu (PA), čekam papire.
Ako nekome treba ovakvo vozilo, sa proverenim motorom i plinom, javite mi se. Teško će se naći toliki automobil, u ovom stanju i godištu (i km).
Računao sam da ga stavim na oglas na oko 13k, pa neka stoji, troškove ne pravi, valjaće da se voza, ako Scenic ode pre njega, a i ako ne ode.
Ovde ide na 12.700,00€. Ukoliko se kupac javi u narednih sedam dana, pre nego zamenim saobraćajnu i tablice, a ujedno je aktivniji forumaš, možemo se dogovarati i da bude malo niže, taman da se lepo opere i sredi saobraćajna/tablice i sl.
Trenutno je garažiran, u BGu.
Kontakt 0652721025 Peđa
Malopre shvatih da nemam neke fotke.
Evo nekoliko, pa ću dopuniti.






Tapa