Audi A3 problem sa gasom

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Somehere
Reactions:
Postovi: 9
Pridružio se: 11 Feb 2021, 12:46

Audi A3 problem sa gasom

Post od Somehere »

Pozdrav, imam problem sa Audijem A3 2010 1.6TDI 105KS Automatik. Vec sam pukao negde oko 1000 evra bez uspeha. Kada treba da vozim auto to je lutrija, da li će da zeza dali ne.

Prvi problemi su počeli ove zime, auto bi se upalio, zatresao i odmah ugasio, kada pokusam dodati gas da ga drzim upaljenim papuca ide do kraja ali nema dodavanja gasa. I tako posle 10tak neuspesnih paljenja auto primi gas na papucu i onda se odrzi u radu. Probleme sam imao i u voznji, najvise kad odem preko lezeceh ili neke uzbrdice, gas na autu otkaze jedno par sekundi i onda pocne da prima gas.

Na nagovor majstora posle odradjenog malog servisa gde je rekao da je sve bilo čisto, i da su to dizne poslao sam ih na remont, uzeli su ih sa komentarom da su dizne bile u katastrofa stanju, remontovali i vratili, ali naravno to nije kraj.

Došlo lepo vreme, auto se sada više ne gasi pri paljenju, ali se dešava sledece, auto kao da ima 2 radna moda, jedan je kad u leru ima normale obrtaje 800, tad je auto ok, malo losije ukaci gas kad se stisne papuca ali generalno moze da se vozi. I drugi mod kad bez neke naznake krene da radi na 1000 obrtaja u leru, tu počinju ozbiljni problemi. Auto pocinje da stuca na slabom gasu, gas prima katastrofa lose, i kad primi bas trzne kao da odjednom dobije snagu pa cimne kad oduzmem gas, kada predjem preko lezecih policajaca papuca od gasa nece da radi, i cuje se zvuk motora kao da se gusi, dok konacno ne ukaci gas i onda proradi. Takodje ako ga ugasim u ovom modu ventilator koji hladi motor bas jako urla nekih 15tak sekundi posle gasenja. Da napomenem i jednu BITNU STVAR. U bilo kojem modu kada auto lose primi gas i ja ga stisnem jako, cuje se neka tecnost kako kao da prska negde i onda auto ukaci gas i krene.

Bio je na više diagnostika i receno mi je da auto nema niti jednu grešku, parametri su ok , i dpf nije zaprljan. Proveravani su filteri i rezervoar, nema taloga sve je cisto. Majstor je rekao da EGR ventil ne zatvara i da to moze da proba da promeni, mada to ne bi trebalo da natera auto da se ponasa ovako. Ako neko ima savet šta dalje veoma bi mi značilo, ne bih da krenem putem da menjam redom sve i na kraju ništa ne uradim. Hvala mnogo.
Odgovori