Pre neki dan je Underground Racing, poznati tuner vozila iz USA koji ugradjuje razne vrste turbo kitova u USA izbacio i Aventadora u TT verziji. Inace ovo nije bio najlaksi zadatak zbog toga sto ovaj auto ima komplikovan sistem senzora pritisaka u izduvnom sistemu i sve treba prilagoditi da radi bez greski na sistemima, a auto ima vise od 30 racunara u sebi, u poredjenju sa Gallardom koji ima 15. Ubrzanje od 0-60 milja je svedeno sa 2.9 na 2.2 sekunde sa serijskim gumama, respect.
Nisu to napisali, ali kolilo sam shvatio nije nista menjano po tom pitanju, mada sam pitao, ako odgovore ja cu preneti. Na Gallardu TT su neki od tunera pravili posebne zupcanike sa duzim prenosnim odnosima pa cak i ravnim ozubljenjem. Svasta se napravi uz valjan razvoj i sredstva.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
pa to mi je cudno, posto, koliko se secam cele price o razvoju Veyrona, najveci problem im je bio da menjac izdrzi snagu... Koliko se secam, xy puta se raspadao na stazi...
Razvoj ide, a razlika izmedju ta dva modela je blizu 10 godina. Sto je onda bilo sci-fi sada postaje normalno. Ipak je Veyron bio druga dimenzija za sve ostalo u ono vreme.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Bio je i menjac i aerodinamika (stabilnost), kada bolje razmislim, verovatno je sve bilo problem, samo nisu to priznali . Ipak su takve brzine u serijskom vozilu tada bile pojam, a i sada su, ali kada se vidi ovakav snimak onda je jasno koliko brzo granice padaju. Premotati na 4.27.