Samo lično iskustvo, ništa forumi...
Sent from my iPhone using Tapatalk
DPF i regeneracija
Re: DPF i regeneracija
Adblue pumpa se iskljcuje za tipa 200-300 eur trajno, nema nikakvih problema, ljudi su zadovoljni. Mnogo manji trosak nego zamena pumpe (1000-1200 eur).
Koga interesuju detalji, ko radi, kako, Pezo grupa na fejsu - ima sve... malo treba samo pretraziti.
https://www.facebook.com/groups/107729233241575
Koga interesuju detalji, ko radi, kako, Pezo grupa na fejsu - ima sve... malo treba samo pretraziti.
https://www.facebook.com/groups/107729233241575
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: DPF i regeneracija
Da ima po stranim forumima ali imam ovde direktnih iskustava ljudi koji su to probali (davali nekome) a onda posle nekog vremena imali problema pa ponovo tražili rešavanje.
Znam nekoliko slučajeva ovde kod nas gde problem nije trajno nego samo privremeno otklonjen po pitanju Ad Blue tih godišta 2016+.
Zato sam i pitao gde ovde konkretno , da znam gde da uputim za takve zahteve.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24278
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: DPF i regeneracija
Mi smo konkretno u firmi na Volvo FM iskljucivali i nikakvih problema nije bilo. Eto licno iskustvo.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: DPF i regeneracija
Hvala, koristna informacija za taj model.
Jel radite u firmi i ovaj Citroen koji je u pitanju, i ostale iz grupacije da može da se uputi?
Jel radite u firmi i ovaj Citroen koji je u pitanju, i ostale iz grupacije da može da se uputi?
Re: DPF i regeneracija
Rano ujutru odvezao sam auto u servis i tamo proveo ceo dan. DPF filter je očišćen mašinski, a ispostavilo se da je potpuno ispravan, samo zapušen ostatkom sagorele Eolys tečnosti. U početku su sumnjali da je senzor diferencijalnog pritiska pokvaren jer nije slao ispravne podatke u računar. Međutim, ispostavilo se da problem nije bio u senzoru, već u puknutom crevu koje vodi do njega. Pristup tom delu bio je komplikovan, pa je bilo potrebno demontirati mnogo delova. Na kraju je crevo zamenjeno.ljubitelj je napisao: ↑06 Dec 2024, 08:54215,000km je preko veka trajanja DPFiltera koji kod Citroena (PSA generalno) se puni ostatkom Eolys aditiva koji je čvrst talog i ne sagoreva dok čadj kroz regeneraciju sagori i očisti se od nje. Kada se čvrsti talog napuni filter je za zamenu.
Nekih 160-180,000km je obično predvidjeno vreme za zamenu.
S obzirom na godište 2016. i da ima + AdBlue sistem ne preporučujem igranje sa odstranjivanjem DPF i izmenama konstrukcije.
Klasično čišćenje DPFa od čadji ne važi za to, jer to nije čadj tako da se raspitaj o čiđćenju uz isticanje napomene da je PSA Citroen sistem a ne uobičajeni DPF.
A naravno proveriti putem čitača kodova greške i period automatske regeneracije i kada je bila zadnji put da bi bilo sigurno da DPF sistema kao celina funkcioniše.
Da je ranije godište pa i ajde, može da se skine i da ne pravi druge probleme dalje.
Sada imam subjektivni osećaj kao da je auto „prodisao“. Reaguje snažnije, kako pri ubrzavanju, tako i pri puštanju gasa. Već mesecima sam imao utisak da motor gubi snagu.
Re: DPF i regeneracija
Pozdrav svima, da li je neko imao iskustva u resavanju greske na dijagnostici p0473 (Differential pressure sensor "A" circuit high input)? U pitanju je i30, 1.6 crdi, 66kW. 2012.godiste.