DPF i regeneracija

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Korisnikov avatar
carov2
Reactions:
Postovi: 4823
Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
Garaža: Audi A4
Lokacija: Pirot, Kladovo
Kontakt:

Re: DPF i regeneracija

Post od carov2 »

Samo lično iskustvo, ništa forumi...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Korisnikov avatar
cozmo
Reactions:
Postovi: 5193
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: DPF i regeneracija

Post od cozmo »

Adblue pumpa se iskljcuje za tipa 200-300 eur trajno, nema nikakvih problema, ljudi su zadovoljni. Mnogo manji trosak nego zamena pumpe (1000-1200 eur).

Koga interesuju detalji, ko radi, kako, Pezo grupa na fejsu - ima sve... malo treba samo pretraziti.

https://www.facebook.com/groups/107729233241575
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11717
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: DPF i regeneracija

Post od ljubitelj »

dragvorl napisao: 08 Dec 2024, 11:26 Pa potrazi malo, poradi na tome, 1 munut pretrage po stranim forumima sa gomilom licnih iskustava. Nije tesko.
Da ima po stranim forumima ali imam ovde direktnih iskustava ljudi koji su to probali (davali nekome) a onda posle nekog vremena imali problema pa ponovo tražili rešavanje.
Znam nekoliko slučajeva ovde kod nas gde problem nije trajno nego samo privremeno otklonjen po pitanju Ad Blue tih godišta 2016+.

Zato sam i pitao gde ovde konkretno , da znam gde da uputim za takve zahteve.
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24619
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: DPF i regeneracija

Post od dragvorl »

Mi smo konkretno u firmi na Volvo FM iskljucivali i nikakvih problema nije bilo. Eto licno iskustvo.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11717
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: DPF i regeneracija

Post od ljubitelj »

Hvala, koristna informacija za taj model.
Jel radite u firmi i ovaj Citroen koji je u pitanju, i ostale iz grupacije da može da se uputi?
Korisnikov avatar
Anatoliy
Reactions:
Postovi: 44
Pridružio se: 17 Jan 2021, 00:10
Garaža: Citroen C4
Lokacija: Beograd

Re: DPF i regeneracija

Post od Anatoliy »

ljubitelj napisao: 06 Dec 2024, 08:54 215,000km je preko veka trajanja DPFiltera koji kod Citroena (PSA generalno) se puni ostatkom Eolys aditiva koji je čvrst talog i ne sagoreva dok čadj kroz regeneraciju sagori i očisti se od nje. Kada se čvrsti talog napuni filter je za zamenu.
Nekih 160-180,000km je obično predvidjeno vreme za zamenu.

S obzirom na godište 2016. i da ima + AdBlue sistem ne preporučujem igranje sa odstranjivanjem DPF i izmenama konstrukcije.

Klasično čišćenje DPFa od čadji ne važi za to, jer to nije čadj tako da se raspitaj o čiđćenju uz isticanje napomene da je PSA Citroen sistem a ne uobičajeni DPF.

A naravno proveriti putem čitača kodova greške i period automatske regeneracije i kada je bila zadnji put da bi bilo sigurno da DPF sistema kao celina funkcioniše.

Da je ranije godište pa i ajde, može da se skine i da ne pravi druge probleme dalje.
Rano ujutru odvezao sam auto u servis i tamo proveo ceo dan. DPF filter je očišćen mašinski, a ispostavilo se da je potpuno ispravan, samo zapušen ostatkom sagorele Eolys tečnosti. U početku su sumnjali da je senzor diferencijalnog pritiska pokvaren jer nije slao ispravne podatke u računar. Međutim, ispostavilo se da problem nije bio u senzoru, već u puknutom crevu koje vodi do njega. Pristup tom delu bio je komplikovan, pa je bilo potrebno demontirati mnogo delova. Na kraju je crevo zamenjeno.

Sada imam subjektivni osećaj kao da je auto „prodisao“. Reaguje snažnije, kako pri ubrzavanju, tako i pri puštanju gasa. Već mesecima sam imao utisak da motor gubi snagu.
MarkoT
Reactions:
Postovi: 1
Pridružio se: 10 Jan 2025, 17:02

Re: DPF i regeneracija

Post od MarkoT »

Pozdrav svima, da li je neko imao iskustva u resavanju greske na dijagnostici p0473 (Differential pressure sensor "A" circuit high input)? U pitanju je i30, 1.6 crdi, 66kW. 2012.godiste.
Korisnikov avatar
Puzo81
Reactions:
Postovi: 3362
Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
Lokacija: Novi Sad

Re: DPF i regeneracija

Post od Puzo81 »

Puzo81 napisao: 17 Avg 2024, 20:51
Saša napisao: 16 Avg 2024, 15:59 Neće da izbaci DPF pre svega jer se boji/brine šta će biti ako konačno zaista počnu sprovoditi testiranja emisije izduvnih gasova, ili pojačaju tehničke preglede a ono nemaš ni fizički DPF...
Sa softverski izgašenim EGR i DPF +, naravno fizičko blokiranje pločicom i izvaditi saće DPF (ostaje lonac) izduvni gasovi su dibidus niski u odnosu na fabričku postavku iz ličnog primera mereno na tehničkim pregledu kod pašinog drugara.

Upoređivana moja 159 1.9 JTDm sa EGR,DPF off i 159 1.9 JTDm kolegina sa fabričkom postavkom.


I dalje ne razumem kako je urađeno na ovom mom 2.0 Tdci 140ks jer za ovih 3000 prevezenih nisam primetio ni promil regeneracije.
Čačkao oko Smaxa, ovaj 2.0Tdci 2008 nema DPF.
farmakos
Reactions:
Postovi: 4
Pridružio se: 18 Apr 2022, 07:47

Re: DPF i regeneracija

Post od farmakos »

Pozdrav svima
Postavio bih jedno pitanje.
Imam C3 II HDI 70 2013. Na početku kada sam ga kupio nije uopšte radio regeneraciju DPF-a.
Jednom je u servisu urađena prisilna regeneracija nakon čega se ništa nije promenilo.
DPF je zatim očišćen u NS u DPF servisu i ispostavilo se da se katalizator raspao te je tada izvađen.
Tada mi je rečeno da sam DPF i nije naročito zaprljan ~30%. Nakon čišćenja verovatno i manje.
U servisu su "resetovali" DPF, šta god to značilo i dijagnostika je pokazivala zapušenost of 54%.
Nakon toga počele su regeneracije na ~300km, pa su se smanjile na ~200 i sada se dešavaju na ~70 km.
S obzirom da ludački dimi, u tim trenucima vožnja gradom je jeziva. Samo čekam da me linčuju.

Da li imate možda neko objašnjenje i rešenje?

Hvala,
Sergej
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24619
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: DPF i regeneracija

Post od dragvorl »

Majstori ga popravili.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
cozmo
Reactions:
Postovi: 5193
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: DPF i regeneracija

Post od cozmo »

farmakos napisao: 11 Jun 2025, 08:20 Pozdrav svima
Postavio bih jedno pitanje.
Imam C3 II HDI 70 2013. Na početku kada sam ga kupio nije uopšte radio regeneraciju DPF-a.
Jednom je u servisu urađena prisilna regeneracija nakon čega se ništa nije promenilo.
DPF je zatim očišćen u NS u DPF servisu i ispostavilo se da se katalizator raspao te je tada izvađen.
Tada mi je rečeno da sam DPF i nije naročito zaprljan ~30%. Nakon čišćenja verovatno i manje.
U servisu su "resetovali" DPF, šta god to značilo i dijagnostika je pokazivala zapušenost of 54%.
Nakon toga počele su regeneracije na ~300km, pa su se smanjile na ~200 i sada se dešavaju na ~70 km.
S obzirom da ludački dimi, u tim trenucima vožnja gradom je jeziva. Samo čekam da me linčuju.

Da li imate možda neko objašnjenje i rešenje?

Hvala,
Sergej
Nije otklonjen osnovni kvar koji dovodi do brzog zagusenja DPF-a:
1. Dizne
2. Turbo
3. Lose ulje
4. EGR lose radi

Uglavnom je nesto od toga. Posto radi regeneraciju, grejaci (tri komada sigurno) su ispravni... Dakle proveriti sve od, EGR-a, preko turbine do dizni... nesto od toga je u losem stanju i DPF se puni. Proveriti stanje aditiva, taloge aditiva u samom DPF-u itd... obicno kod zapustenih HDI motora se to desava...
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
farmakos
Reactions:
Postovi: 4
Pridružio se: 18 Apr 2022, 07:47

Re: DPF i regeneracija

Post od farmakos »

Hvala na odgovoru.

Od svih stvari jedino sa sigurnošću mogu reći da je ulje novo i po preporuci Total Quartz Ineo ECS 5W30.

Odvozaću se do automehaničara pa ćemo videti.

Pozdrav Sergej
Korisnikov avatar
cozmo
Reactions:
Postovi: 5193
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: DPF i regeneracija

Post od cozmo »

Da li znas istoriju prethodnog odrzavanja?
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Korisnikov avatar
milosg
Reactions:
Postovi: 1808
Pridružio se: 14 Jan 2014, 01:20
Garaža: XC90 D5
Lokacija: Beograd

Re: DPF i regeneracija

Post od milosg »

farmakos napisao: 11 Jun 2025, 08:20
U servisu su "resetovali" DPF, šta god to značilo i dijagnostika je pokazivala zapušenost of 54%.
Zar nije upravo ovo znak da senzor diferencijalnog pritiska nije dobar... ne bi trebalo da pokazuje da je zapušen ako je očišćen i resetovan
farmakos
Reactions:
Postovi: 4
Pridružio se: 18 Apr 2022, 07:47

Re: DPF i regeneracija

Post od farmakos »

cozmo napisao: 12 Jun 2025, 13:25 Da li znas istoriju prethodnog odrzavanja?
Ovo sto sam napisao je sve od kako je auto u mom vlasnistvu.

I ja sam citajuci po netu dosao do senzora diferencijalnog pritiska ali svaki majstor radi ono sto smatra da je potrebno.
Nisam spomenuo da sam ugradio led diodu i sada sa tacno znam kada pocne regeneracija i kada prestaje pa resetujem kilometrazu.
Odgovori