
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Post od nikaragva » 04 Avg 2017, 18:22
Post od dragvorl » 04 Avg 2017, 18:31
Post od nikaragva » 04 Avg 2017, 20:36
Post od snork » 05 Avg 2017, 05:57
Post od Puzo81 » 05 Avg 2017, 10:08
Post od snork » 05 Avg 2017, 10:19
Post od shandu90 » 05 Avg 2017, 10:52
Post od Ikac » 05 Avg 2017, 11:10
Post od Day Walker » 05 Avg 2017, 12:53
Post od nidza » 05 Avg 2017, 14:21
Post od nikaragva » 05 Avg 2017, 14:28
Post od Ikac » 05 Avg 2017, 14:46
Post od ljubitelj » 06 Avg 2017, 10:38
A zamisli kako izgleda kada tu Corsu natovaris koliko je dozvoljeno. Ovaj tvoj slucaj sa pola opterecenja jos i moze da pokrene auto uz to dizanje obrtaja i proklizavanja.snork je napisao:Ja sam imao slučaj sa trocilindričnom 1.0 Corsom i 4 krupnije osobe u autu, da nije mogao prvom brzinom da ide sporo uz strmiju Bg ulicu. Ali zna se šta se tada radi - gas na 3-3.5 hiljade obr, pa puštaš polako kvačilo da proklizava, da auto ubza, ali obrtaji i snaga ne padnu ispod neke granice. Motor je imao 88 Nm na 3800 obr/min i 60 ks na 5600 obr/min. Masa praznog vozila: 1000 kg