 
 Sent from my SM-G920F using Tapatalk
 
 




 
  . Izaslo dvoje, zaletio i izasla.
 . Izaslo dvoje, zaletio i izasla.






 Inače i meni je smešno bilo, pošto u kolima sam jedino ja bio vozač, od saputnika niko ne vozi i ne razume se mnogo u vožnju, i njihove face kad auto krene da proklizava uz škripu guma, su bile neprocenjive. Znači bukvalno im vidiš strah u očima.
 Inače i meni je smešno bilo, pošto u kolima sam jedino ja bio vozač, od saputnika niko ne vozi i ne razume se mnogo u vožnju, i njihove face kad auto krene da proklizava uz škripu guma, su bile neprocenjive. Znači bukvalno im vidiš strah u očima.    
 
A zamisli kako izgleda kada tu Corsu natovaris koliko je dozvoljeno. Ovaj tvoj slucaj sa pola opterecenja jos i moze da pokrene auto uz to dizanje obrtaja i proklizavanja.snork napisao:Ja sam imao slučaj sa trocilindričnom 1.0 Corsom i 4 krupnije osobe u autu, da nije mogao prvom brzinom da ide sporo uz strmiju Bg ulicu. Ali zna se šta se tada radi - gas na 3-3.5 hiljade obr, pa puštaš polako kvačilo da proklizava, da auto ubza, ali obrtaji i snaga ne padnu ispod neke granice. Motor je imao 88 Nm na 3800 obr/min i 60 ks na 5600 obr/min. Masa praznog vozila: 1000 kg