Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Hvala na informaciji
- Eskimko
- Postovi: 519
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Jel imao neko problem sa puntom kad se upali klima da padaju obrtaji u leru od 800 do 500 i da ne moze uopste da se krene iz mesta da se vozi?
Sumnjam na neki lezaj u kompresoru da je vrisnuo
Sumnjam na neki lezaj u kompresoru da je vrisnuo
- Kuzmanovic
- Postovi: 15146
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 MultiAir Turbo
- Lokacija: Beograd
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Meni se iz cista mira ugasio jednom auto kad sam stisnuo kvacilo, tada mi je bila upaljena klima. Upalio ga i nastavio da vozim bez ikakvih problema. Samo jednom se desilo.
I cesto na semaforu osetim blagu vibraciju na volanu, u smislu neravnomernog rada motora, ali mislim da se desava samo kada ventilator na hladnjaku radi u najvecoj brzini.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
I cesto na semaforu osetim blagu vibraciju na volanu, u smislu neravnomernog rada motora, ali mislim da se desava samo kada ventilator na hladnjaku radi u najvecoj brzini.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
- Eskimko
- Postovi: 519
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Desavalo se i meni to da malo vibrira volan kad je upaljen kompresor i ventilator al sad se trese dosta vise i ne reaguje kad se pritisne gasKuzmanovic je napisao: ↑15 Jun 2019, 19:56Meni se iz cista mira ugasio jednom auto kad sam stisnuo kvacilo, tada mi je bila upaljena klima. Upalio ga i nastavio da vozim bez ikakvih problema. Samo jednom se desilo.
I cesto na semaforu osetim blagu vibraciju na volanu, u smislu neravnomernog rada motora, ali mislim da se desava samo kada ventilator na hladnjaku radi u najvecoj brzini.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
- Saša
- Postovi: 13145
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ne, nikad. Nešto tu nije u redu. Ja
bih otišao negde na dijagnostiku, možda pokaže šta ga muči.
bih otišao negde na dijagnostiku, možda pokaže šta ga muči.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ja se secam da su na mom zorou flesovali neki softver kad se to desavalo kolegi...
Inace bolje mi hladi Puntic nego Auris.
Inace na obe bemzinke, se poprilicno trese motor kad radi klima na leru....
Sent from my LG-E988 using Tapatalk
Inace bolje mi hladi Puntic nego Auris.
Inace na obe bemzinke, se poprilicno trese motor kad radi klima na leru....
Sent from my LG-E988 using Tapatalk
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Eskimko
- Postovi: 519
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Neku muku ima.
Danas uopste nije zezao i sa klimom i bez nje.
Kao da nesto sa strujom nije kako treba,svecice su zamenjene pre 3 000km,a na instrument tabli nije izbacio nikakvu gresku
Danas uopste nije zezao i sa klimom i bez nje.
Kao da nesto sa strujom nije kako treba,svecice su zamenjene pre 3 000km,a na instrument tabli nije izbacio nikakvu gresku
- Kuzmanovic
- Postovi: 15146
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 MultiAir Turbo
- Lokacija: Beograd
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Kad si kablove menjao? Proveri da neki nije slucajno probio, meni je 6 meseci star Flash kabal probio (drmala me struja kad sam uhvatio kabal) pa sam stavio Valeo.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
- Eskimko
- Postovi: 519
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Proslo leto,stavio sam ceske Tesla dosta kvalitetno izgledaju. Provericu kad padne mrak da nisu probili negde.Kuzmanovic je napisao: ↑16 Jun 2019, 18:46Kad si kablove menjao? Proveri da neki nije slucajno probio, meni je 6 meseci star Flash kabal probio (drmala me struja kad sam uhvatio kabal) pa sam stavio Valeo.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Racunam da crkla bobina izbacio bi gresku kao prosle godine kad je umirala palio je odma gresku za bobinu.
Naostrio sam se da uzmem neke beru ili bosch ako mi izdahne ponovo neka
- Eskimko
- Postovi: 519
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Zdravo, ajde malo da ozivimo temu
Tokom zime sam imao otezan hladan start i to nisam resio i onda je doslo toplije vreme pa je pocelo da mi se desava da motor duze vergla kad je vruc ne uvek ali se desava. Proverio sam preko dijagnostike sta kaze senzor temperature, napolju je sad oko 18 stepeni a senzor pokazuje 43.
Da li je to normalno posto koliko kapiram senzor meri temperaturu u usisnoj grani?
Kapiram da pumpa za gorivo ne postize dovoljan pritisak imao bi konstantno probleme sa paljenjem, bez obzira da li je motor zagrejan ili ne
Gde se nalazi taj senzor, jel on ujedno integrisan u MAP senzor?
Tokom zime sam imao otezan hladan start i to nisam resio i onda je doslo toplije vreme pa je pocelo da mi se desava da motor duze vergla kad je vruc ne uvek ali se desava. Proverio sam preko dijagnostike sta kaze senzor temperature, napolju je sad oko 18 stepeni a senzor pokazuje 43.
Da li je to normalno posto koliko kapiram senzor meri temperaturu u usisnoj grani?
Kapiram da pumpa za gorivo ne postize dovoljan pritisak imao bi konstantno probleme sa paljenjem, bez obzira da li je motor zagrejan ili ne
Gde se nalazi taj senzor, jel on ujedno integrisan u MAP senzor?
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ne znam da li je temperatura normalna (možda u usisnoj grani zaista jeste 43 stepena, posebno ako se motor nije skroz ohladio od prethodne vožnje), samo bih hteo da napišem sledeće: Kad sam pre 15-16 godina imao Punto mk1, uvek je leti verglao malo duže, a zimi palio trenutno. Kada je napolju bilo preko 30 stepeni, dešavalo se da mora iz dva puta. Moguće da ima veze što je odušak rezervoara bio zapušen - prilikom otvaranja čepa, uvek se primećivao izlazak benzinskih isparenja pod pritiskom. Logično, mnogo više leti, kada je temperatura visoka.
Ђенерал Јанковић
- Eskimko
- Postovi: 519
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
motor jeste bio jos uvek zagrejan od prethodne voznje, moracu da vidim koju temperaturu pokazuje kad se skroz ohladisnork je napisao: ↑10 Jul 2019, 22:03Ne znam da li je temperatura normalna (možda u usisnoj grani zaista jeste 43 stepena, posebno ako se motor nije skroz ohladio od prethodne vožnje), samo bih hteo da napišem sledeće: Kad sam pre 15-16 godina imao Punto mk1, uvek je leti verglao malo duže, a zimi palio trenutno. Kada je napolju bilo preko 30 stepeni, dešavalo se da mora iz dva puta. Moguće da ima veze što je odušak rezervoara bio zapušen - prilikom otvaranja čepa, uvek se primećivao izlazak benzinskih isparenja pod pritiskom. Logično, mnogo više leti, kada je temperatura visoka.
Sto se tice tog oduska tu nemam problema, ovaj punto 2 ima evaporacioni ventil koji u toku voznje ubacuje isparenja iz rezervoara u usisnu granu
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Moj isto ima tendenciju kad je vruc, da ponekad vergla duze, prvi nije tako radio....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15146
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 MultiAir Turbo
- Lokacija: Beograd
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Pukla mi sajla za podizanje haube, ili neki drugi element u tom lancu od kabine do haube. Kako sad da otvorim haubu?
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk