Eh da je pola gepeka, ljudi hoće auto koji je "unfallfrei", sa malo kilometara, da bude sedi i vozi i da ne mora ništa da uloži u njega i da bude među jeftinijima kod nas. Ali onda idi na sve te strane oglase i nađi takav auto, uzmi cenu, uzmi troškove i "nečiju" zaradu između i vidi ima li matematike. Apsolutno ništa nije nepošteno ako neko uveze auto koji je bio havarisan pre 2 godine, tj. da carvertical i ostala sranja to pokažu. On prodaje taj auto i nije on lično ugradio gps u njega kad je kupljen nov pa da zna gde je, kad i koliko vožen. Problem su ove ciganske varijante gde su stvari lako dokazive i ljudi bez blama to rade. Ako je taj auto pre dva meseca imao veću kilometražu, a on ga sada prodaje, jedino logično objašnjenje je da je on tu umešao prste.
A i generalno ta "garancija da je km prava i da auto nije havarisan", čime prodavac može da garantuje? Pritom su i preko ta kola skupa, logično.
Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Имам једно потпитање...
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Mislim da nisu jeftine popravke u inostranstvu čak i kod nekih manjih oštećenja i da ima i takvih auta (obično starijih) koji se kod nas sređuju dosta jeftnije, takvim se isto vrati km. Pod "udareno" mislim i na manja oštećenja i na havarije.Dzona napisao: 17 Dec 2025, 21:00 Definišite 'udareno'?
Velika je razlika između 'čukanja' branika i havarije kada ti neko razvali pola gepeka...