
Kvar na vozilu u garanciji
- grujicd
- Postovi: 9051
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Škoda Kodiaq L&K 2.0 TDI 4x4
Imali moj ćale i njegov kum takve Škode sedamdesetih... Kupili još jednu da imaju za delove 

Re: Škoda Kodiaq L&K 2.0 TDI 4x4
Iz vremena kd je Hica, capio dizjan od Tatre...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Škoda Kodiaq L&K 2.0 TDI 4x4
Naravno da ovo nije normalno.
I ja sam vlasnik VW-a i imam (imao sam) ogromne probleme sa menjacem.
Nije normalno ni na mom pa ni na ovom autu koji je kostao vise nego 2.5 puta skuplje.
Ne zaboraviti da je ovaj auto i prokisnjavao odmah nakon kupovine.
Tako da se sve slazem sa Delijom i ostalima koji dele isto misljenje.
Smesno je malo da su najveci "branitelji" slucaja vlasnik Skode i prodavac Skode.
Cemu takva pristrasnost, nije mi jasno.
Ja bi verovatno trebalo da kazem da nema veze sto su mi na 6k menjali menjac, na 12k set kvacila i ko zna sta jos i da je to ok. E pa nije.
I ja sam vlasnik VW-a i imam (imao sam) ogromne probleme sa menjacem.
Nije normalno ni na mom pa ni na ovom autu koji je kostao vise nego 2.5 puta skuplje.
Ne zaboraviti da je ovaj auto i prokisnjavao odmah nakon kupovine.
Tako da se sve slazem sa Delijom i ostalima koji dele isto misljenje.
Smesno je malo da su najveci "branitelji" slucaja vlasnik Skode i prodavac Skode.
Cemu takva pristrasnost, nije mi jasno.
Ja bi verovatno trebalo da kazem da nema veze sto su mi na 6k menjali menjac, na 12k set kvacila i ko zna sta jos i da je to ok. E pa nije.
Re: Škoda Kodiaq L&K 2.0 TDI 4x4
+1
Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Škoda Kodiaq L&K 2.0 TDI 4x4
Sve vreme pričam toliko očiglednu stvar, da bukvalno ne postoji uredjaj (ne auto, bukvalno bilo koji uredjaj) koji se ne može pokvariti dan nakon što ga počneš koristiti, i da garancija upravo i služi tome da te kvarove preboliš uz minimalne posledice. Kao odgovor me zatrpa gomila fanboys traktata o kvalitetu ovih ili onih. Ili kako ko zamišlja šta znači nov auto i kako bi trebao da radi, kao da nekoga stoli bojko za toBigMazzy napisao:Vlado, ne shvataš valjda svu ovu polemiku lično?
Ljudima, pa I meni je prosto čudno da ode menjač na maloj kilometraži I to je izazvalo sve ove komentare, to nema veze sa tobom I tvojim izborom brenda I konkretnog modela. Da se o tome ne piše ne bi se ni znalo, zato I služi forum a opet da ne pišemo svoja iskustva, forum bi mogao da se ugasi.
Послато са SM-A715F помоћу Тапатока

Ako postoji neko ko bukvalno nikad nije lepio etikete nekom brendu, bio fanboj ili se uopšte služio generalizacijama u postovima, taj sam.
Na nesreću, procenat učesnika diskusija sa sličnim gledištem je maltene jednocifren, svi furate neka svoja verovanja kao božije zapovesti i hvatate se brendova kao da su vam deo porodičnih biznisa. Kolika je mentalna limitiranost u pitanju govori i to koliko njih komentariše "tebi je ok i da ti auto prokišnjava" a Kodiaq je prokišnjavao jer mu je antena udarena i slomljena. Moram za sledeći auto da konsultujem eksperte i uzmem neki otporan na udarce, sigurno da i takvi postoje

Piše se na forumu o kvarovima!? Ko piše? U neposrednom kontaktu sam saznao gomile primera kod raznih forumaša, sa kvarovima u garanciji i van nje. Zašto o tome ne pišu ovde na forumu? Ja sigurno nisam uzrok tome.
Da sumiram: ne shvatam lično jer i inače imam neizreciv bol u jednom predelu kad je u pitanju tudje mišljenje oko toga kako živim i na šta trošim pare. Samo imam realan problem da prihvatim postojanje limitiranih osoba, ali radim na tome

Sent from my SM-G996B using Tapatalk
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
- speedy stikis
- Postovi: 2120
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
Re: Škoda Kodiaq L&K 2.0 TDI 4x4
Hajde da se ja mozda malo ubacim u pricu
Negde sam gledao ili citao ne secam se tacno.
Ali mislim da ne idu bas "isti" proizvodi u kola grupacije.
Hocu reci da na kontroli kvaliteta, prema oceni zna se gde sta ide.
1. Audi
2.VW
3.Skoda
4.Seat
Tako da nije bas sve "isto".
Ne vezano za ovaj problem nego generalno.
Nadam se da ce da se sve sredi kako treba i da nece biti vise problema.

Negde sam gledao ili citao ne secam se tacno.
Ali mislim da ne idu bas "isti" proizvodi u kola grupacije.
Hocu reci da na kontroli kvaliteta, prema oceni zna se gde sta ide.
1. Audi
2.VW
3.Skoda
4.Seat
Tako da nije bas sve "isto".
Ne vezano za ovaj problem nego generalno.
Nadam se da ce da se sve sredi kako treba i da nece biti vise problema.
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Škoda Kodiaq L&K 2.0 TDI 4x4
Ne znam gde si to čuo ili pročitao, ali je besmisleno. Postoje delovi koji su fizički različiti, oni koji su isti se ugradjuju u sve odgovarajuće modele grupacije i istog su kvaliteta.
Sent from my SM-G996B using Tapatalk
Sent from my SM-G996B using Tapatalk
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
- speedy stikis
- Postovi: 2120
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
Re: Škoda Kodiaq L&K 2.0 TDI 4x4
Ne mogu da se setim gde sam video/citao.
Aku su lagali mene i ja lazem vas
Aku su lagali mene i ja lazem vas

-
- Postovi: 6434
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Škoda Kodiaq L&K 2.0 TDI 4x4
Ne znam Delija sto skaces odmah u odbranu brenda, isti taj BMW F generacije imam u porodici od 90k kmh na satu i zadovoljni smo.
Sad je blizu 200k bilo je nekih gluposti ali nista strasno. Taj glupi N47 u njemu i gle jos nije lanac radjen.
Nigde nisam rekao da ce svaki bmw da stane ili tako nesto samo da se dogadja.
To sto vozim Alfa Romeo ne znaci da robujem tom brendu i nisam nikakav Alfista. Sutra ko zna u sta cu dupe uvaliti kad budem menjao auto
Sad je blizu 200k bilo je nekih gluposti ali nista strasno. Taj glupi N47 u njemu i gle jos nije lanac radjen.
Nigde nisam rekao da ce svaki bmw da stane ili tako nesto samo da se dogadja.
To sto vozim Alfa Romeo ne znaci da robujem tom brendu i nisam nikakav Alfista. Sutra ko zna u sta cu dupe uvaliti kad budem menjao auto
Re: Škoda Kodiaq L&K 2.0 TDI 4x4
Ako nije normalno da nekad nešto crkne na autu, bez obzira na kilometražu, ja bih se zapitao.
Re: Škoda Kodiaq L&K 2.0 TDI 4x4
Nije normalno da imas masovnu produkciju, koja je kontrolu kvaliteta, prebacila na kupce, a cene nikad vece.
Sv proizvodi su dramaticno pojeftinili sa modernizacijom, samo kola volsebno sve skuplja i sve kilavija.
Sv proizvodi su dramaticno pojeftinili sa modernizacijom, samo kola volsebno sve skuplja i sve kilavija.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Škoda Kodiaq L&K 2.0 TDI 4x4
Kola su odavno postala multimedija na točkovima, ja dugo nisam čuo da je nekome riknuo nov motor
Crkne loše dizajnirana brava ili tako neki plastični kurac
A da se ne lažemo, na Astri G nema šta da rikne, pa ni unutrašnjost bez upotrebe šmirgle
Kao i sva ta kola iz te ere
Nije crkao menjač, niti je auto ostao na putu, dakle za mene to nije kritičan kvar, a sa druge strane svaki odlazak majstoru je smaranje i gubitak para/vremena
Crkne loše dizajnirana brava ili tako neki plastični kurac
A da se ne lažemo, na Astri G nema šta da rikne, pa ni unutrašnjost bez upotrebe šmirgle
Kao i sva ta kola iz te ere
Nije crkao menjač, niti je auto ostao na putu, dakle za mene to nije kritičan kvar, a sa druge strane svaki odlazak majstoru je smaranje i gubitak para/vremena
Re: Škoda Kodiaq L&K 2.0 TDI 4x4
Pojeftinili su uređaji koji su isti kao i pre 40 i više godina.
Nemam pojma koliko je usisivač koštao 1956. i da li je postojao, ali je sigurno bio skuplji nego sad.
A kakva je razlika između današnjeg i ondašnjeg? Nikakva praktično.
Dok npr. kod automobila nije tako.
Prvo, u autu iz 53. možeš lako da umreš. Dok auto iz 2021. može da ti spasi glavu na razne načine. Razvoj toga košta silne novce, jer su inženjeri skupi radnici.
Drugo, ljigava Evropa, ili ti ljudi koji njome upravljaju, stalno insistiraju na nekim glupavim eko normama u vozilima, iako vozila učestvuju u zagađenju koliko, 13-15%? To sve košta silne pare. Umesto da stave 5-6 litara motor sa 150ks koji će trajati večnost.
Nemam pojma koliko je usisivač koštao 1956. i da li je postojao, ali je sigurno bio skuplji nego sad.
A kakva je razlika između današnjeg i ondašnjeg? Nikakva praktično.
Dok npr. kod automobila nije tako.
Prvo, u autu iz 53. možeš lako da umreš. Dok auto iz 2021. može da ti spasi glavu na razne načine. Razvoj toga košta silne novce, jer su inženjeri skupi radnici.
Drugo, ljigava Evropa, ili ti ljudi koji njome upravljaju, stalno insistiraju na nekim glupavim eko normama u vozilima, iako vozila učestvuju u zagađenju koliko, 13-15%? To sve košta silne pare. Umesto da stave 5-6 litara motor sa 150ks koji će trajati večnost.
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Škoda Kodiaq L&K 2.0 TDI 4x4
Ma da, sve je jeftinije. Nikad više ona dobra stara vremena. Ovo pišem na telefonu od 1000e, duplo jeftinijem nego flagship modeli od pre nekoliko godina 
Sent from my SM-G996B using Tapatalk

Sent from my SM-G996B using Tapatalk
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
Škoda Kodiaq L&K 2.0 TDI 4x4
+1 McGruja
Sranje je naravno ako se to cesto desava mnogima na istom modelu/marki/grupaciji. A kola su postala prekompleksna u odnosu na pre par decenija da covek ocekuje da nikad nekom nesto nece riknuti. Rekao bih da je cesto jedina razlika u tome koliko ko to javno iznosi.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sranje je naravno ako se to cesto desava mnogima na istom modelu/marki/grupaciji. A kola su postala prekompleksna u odnosu na pre par decenija da covek ocekuje da nikad nekom nesto nece riknuti. Rekao bih da je cesto jedina razlika u tome koliko ko to javno iznosi.
Sent from my iPhone using Tapatalk