Registracija vozila

Stanje na putevima, registracija, osiguranje i druge informacije
Odgovori
A170T
Reactions:
Postovi: 2485
Pridružio se: 30 Jun 2013, 13:47

Re: Registracija vozila

Post od A170T »


markoue napisao:Upravo kako [mention]dunx81[/mention] rece. Cini mi se da je poenta naci normalan tehnicki pregled.
Licno ja nisam nista pitao pre tehnickog, znao sam da mi je auto u top stanju. Jedino za kocnice nisam znao sta da ocekujem.
Koci on odlicno, zakiva cim se pipne kocnica, ali opet..


Moj ti je savet [mention]A170T[/mention] da na tehnicki ides cim steknes pravo(mesec dana pred istek registracije), kako bi blagovremeno resio eventualne probleme. Takodje, ako cujes da je negde u okolini normalan tehnicki,
bolje se iscimaj do tamo, nego da te neko zeza bez potrebe. Ja licno 3 auta registrujem u Beogradu(ovde zivim godinama), a sva 3 su na uzicke tablice.
Nikad problem zbog tablica, tako da neces imati problem gde god da odes.
Uvek i radim tehnički mesec dana pre isteka registracije, samo ću naredni put da odem mozda još ranije da se vizuelno proveri šta nije po ps-u. Mada ni prošle god nisu ništa našli što se tiče izgleda automobila, tj one stvari što se proveravaju van valjaka.
Edit: Bio sam pre nekih 10-tak dana kod majstora i komentariše kakve probleme imaju sa tehničkim pregledima. Vraćen kamion zbog kočnica, zamenili i sredili apsolutno sve moguće što se tiče kočnica i ne prolazi. Prosto kamion nema mogućnosti da koči tom silom koju oni traže.

Послато са MI 9 помоћу Тапатока






devit0
Reactions:
Postovi: 82
Pridružio se: 04 Apr 2021, 22:52

Re: Registracija vozila

Post od devit0 »

I sta sad taj kamion nikad vise ne moze biti registrovan u Srbiji ukoliko ne promene propise za kolicinu kocione sile koju sada traze. E svasta boze pa ne znam o kojoj je sili rec ali ne verujem da se taj kamion vozi 200 pa da mu treba neka ludacka sila kocenja, ako znamo da je isti registrovan do sada ko zna koji broj puta i nije ucestvovao u nekoj nesreci da je kriv zbog svojih kocnica(ne znam ali pretpostavljam).
Stvaro preteruju ok da svi imamo teh. ispravne automobile, kamione i ja sam za to al nemoj da J sirotinju bre to je najlakse, pa ima neka predhodna praksa i istorija tog kamiona, kako je isti bio teh. ispravan do sad a od danas nije?Sta se to promenilo? Jeste, nego su povecali uslove i vrednosti za ono sto traze po meni neopravdano.
Meni zao ovakvih ljudi jer on ne vozi kamion iz dosade, vec njime radi, zaradjuje, hrani decu, placa porez ovoj nesretnoj drzavi i ona jos da mu olaksa, bum ona ga jos i tresne po glavi kao da niko od nas nije "tresnut" zivotom u Srbiji.
Verovatno se necete sloziti sa mojim stavom, vecina, ok, ali to je ono sto mislim.
Ja problema nemam meni Audi prosao bez problema ali mi zao tih ljudi da jos moraju i oko kola/kamiona/prikolice da se nerviraju dodatno kao da nemamo muka i bez nasih ljubimaca.
Sve sto su mogli da otezaju narodu, otezali su, mislim na tehnicki i registraciju.

ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Registracija vozila

Post od ljubitelj »

A mi znamo o tom kamionu (kom?) i kočnicama (koijm, diskovima, dobošima?) koju tačno informaciju tu činjenicu?

To što neko kaže da je sredio kočnice i zamenio sve ne znači i da je stavljen novi ispravan deo, ne znači da je zamena izvršena strogo po tehničkom uputstvu, ne znači da je nakon zamene izvršeno i podešavanje a takodje ne znači i da je nakon svega uradjeno tzv. bed in odnosno da su "legle" kočnice.

Nove kočnice ne koče dobro i treba nekoliko kočenja ili par stotina kilometara gradske vožnje da se postigne očekivana kočicona sila.

Poenta, bez konrektnih brojki i činjenica o nečemu svodi se na nagadjanje putem priče iz treće ruke a to možda da bude i tačno a i potpuno neadekvatna interpretacija.

Činjenica jeste da tehnički umeju da prave problem na glupostima ali merenje kočione sile je standardizovana procedura sa malo mogućnosti da se pogreši. I na kočnicama treba insistirati, najteža radnja sa vozilom je zaustaviti vozilo.

I da, ne mora da se ide 200 na sat ali kamion može da nosi i 20tona tereta , dakle ima smisla da se na kočionoj sili insistira kao bitnoj za sigurnost.

ps. Nije teško pogrešiti pri ugradnji/ popravci kočnica u nekom segmentu, to se dešava a isto tako i falš proizvodnje naročito kod jeftilen nabavke. Ne kažem da je to slučaj već samo da je realna mogućnost i da tehnički bude u pravu.
Korisnikov avatar
grujicd
Reactions:
Postovi: 9053
Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
Lokacija: Beograd

Re: Registracija vozila

Post od grujicd »

Tehnički sad meri i silu na pedali kočnice. To mi je već nebulozno.
lami
Reactions:
Postovi: 3553
Pridružio se: 19 Feb 2017, 15:34
Lokacija: Smederevo

Re: Registracija vozila

Post od lami »

Ako je potrebna velika sila, to moze da znaci da nesto nije u redu sa hidraulikom, cilindrom, gumicama. Vozilo bi moralo da se zaustavi isto bez obzira da li koci klinka od 17 godina ili fudbaler. Opet, ne znam kakve su oni uveli opsege.

Послато са SM-N960F помоћу Тапатока

Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9432
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Registracija vozila

Post od OMP »

nije kod svakog auta ni fabricki isto podesena sila ne znam na osnovu cega odreduju opseg
Korisnikov avatar
Heinz
Reactions:
Postovi: 20496
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Registracija vozila

Post od Heinz »

Ne znam da li mere, ali sve za vozila je propisano odgovarajućim UN/ECE normama.

Ono što sam video ranije u SAT je da koriste davač sile sa pedale da bi izmerili "ovalnost" kočnica (ovalnost se meri sa nekim "srednjim" pritiskom na pedalu, zaboravih koliko njutna).
Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9432
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Registracija vozila

Post od OMP »

Danas terao jedan auto na teh. , to je 5. ili 6. koji sam vozio po novom, pitam za to merenje sile na pedali, covek me onako zacudjeno pogleda :) mene mrzelo da se peglam i objasnjavam .
Inace gledali sto se uglavnom i gleda, naravno auto je potpuno ispravan i u dobrom stanju sto su i oni konstatovali ali nije bilo nikakvih cimanja i sitnicarenja, opet nisu mogli da nadju br. sasije sto sam i pretpostavio jer sam vec imao jedan takav slucaj na istom takvom autu, tako da su morali mene da izadju i pitanju da li slucajno ne znam, rekoh slucajno znam :)
Korisnikov avatar
dunx81
Reactions:
Postovi: 5692
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:20
Garaža: Civic 1.8
Lokacija: Zrenjanin

Re: Registracija vozila

Post od dunx81 »

Modus? :-)
Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9432
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Registracija vozila

Post od OMP »

da, vecina imaj broj u gepeku sto kompjuter i izbacuje kao jedino mesto ali neki (ne znam od cega zavisi) imaju na B stubu na desnoj strani, sve su zivo prevrnuli ali to im kaze ne bi nikad palo na pamet da pogledaju, rekoh zapamtite sad :)
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Registracija vozila

Post od ljubitelj »

Kod mene na Volvou isto na desnoj strani B stubu, pri dnu.
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Registracija vozila

Post od Ivan »


zdushan napisao: Ti kad jednom staviš kondom, ne skidas ga nikada više? O boze..

Sent from my SM-A715F using Tapatalk
Hahahah

Послато са SM-A528B помоћу Тапатока

nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28238
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Registracija vozila

Post od Xepoj87 »

Meni rekli da mi je prebucan auspuh i da xenoni nemaju prskalice.
Ja reko, kako ferrari prolazi tehnicki, ako je ovaj na Mitu prebucan...kaze, ali on je fabricki. Pa kakve to veze ima, buka je buka, jel ti to hoces da kazes da Pirke radi mimo zakona? On se ucutao.
Kazem mu da fabricki xenoni na Mitu nemaju prskalice, on kaze nemoguce...dok mu nisam pokazao da nema tog godista sa prskalicama, niti postoji branik sa rupama za prskalice.
Drugar ima Mita sa prskalicama, ali 2 godine novijeg i mislim da je to bila dodatna oprema, jer je ekstremno retko.

Naravno, sve to mi prica iz agencije lik, da mi uzme jos 1000din koje je navodno trazio tehnicki.


Sent from my SM-N975F using Tapatalk

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9432
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Registracija vozila

Post od OMP »

nemaju na osnovu cega da vracaju zbog bucnog auspuha, em nije predvidjeno da se mere db na teh. em ima automobila koji fabricki dolaze sa bucnim izduvom, nego se prave pametni tek da kazu nesto
Korisnikov avatar
Darko
Reactions:
Postovi: 9463
Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
Lokacija: Lungomare

Re: Registracija vozila

Post od Darko »

Registrovao danas stilo. Malo sam strepeo zbog ovih novih pravila i sto prvi put idem po novom sistemu na tehnicki. Medjutim sve je proslo glatko i bili su iznenadjeni kako izgleda auto star 16 godina (jedini svestan nedostatak je bio da mi nije radila nivelacija farova ali sam ih prethodno nacentrirao kod elektricara pa nisu ni gledali dalje).
1. Premijske stepen, 88kw, uz neki popust za tehnicki, sve ukupno izaslo 30K din.
Odgovori