Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Onaj moj Magneti Marelli za sada radi kako treba za divno čudo, drži na sredini, ali videćemo kada dođe jači minus.
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24657
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Posto je OEM termostat?

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Bio je oko 4 crvene ranije, sada je verovatno nešto skuplji
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24657
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
A posto je Behr ili neki od "boljih"?

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Radi dobro godinama i onaj Francuz, za 700 kinti(na zorou vec 10 godina), ali moras da ga nabodes, Behr je oko 2000 rsd.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Uzeo Francuza. Odma se bolje osecam. Nek stoji, ima gumeni dihting na sesiricu. Montaza kad mi bude dosadno....


Sent from my Redmi 7A using Tapatalk


Sent from my Redmi 7A using Tapatalk
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Izgleda da ću morati da zamenim kompletnu benzinsku pumpu na svom Puntu. Zamena uloška (motorića) više ne pomaže, izgleda da je filter u njoj jako prljav. Zvao sam Stojanova da pitam koliko košta OEM Fiat pumpa - 44.850 din i čeka se 10 dana da je nabave. To je stvarno previše tako da ću morati kupiti neku after-market. Koja je najkvalitetnija od tih zamenskih?
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
sto ne zovnes neki otpad, ima ovih sto daju garanciju.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Koje su ti manifestacije loše pumpe ?
Koliko km si prešao i da li možeš da nas posavetuješ kako da se predupredi, na primer da li se to dešava što voziš na plin ?
44.000+ je zaista puno, mislim da sam na FB grupi pročito da ima za 20.000 za klasika, za mk2a je mnogo jeftinija, pominju cifru 8.000 ili samo uložak 3.000....
Ne znam, ako ja, ne daj Bože, budem morao da biram novu zamensku ili originalnu polovnu (predlaže Bax), šta da odaberem, verovatno zavisi od cene polovne, pa bi zbog toga bilo dobro, ako neko zna na forumu, da nas posavetuje na šta treba obratiti pažnju pri kupovini polovne pumpe.
Koliko km si prešao i da li možeš da nas posavetuješ kako da se predupredi, na primer da li se to dešava što voziš na plin ?
44.000+ je zaista puno, mislim da sam na FB grupi pročito da ima za 20.000 za klasika, za mk2a je mnogo jeftinija, pominju cifru 8.000 ili samo uložak 3.000....
Ne znam, ako ja, ne daj Bože, budem morao da biram novu zamensku ili originalnu polovnu (predlaže Bax), šta da odaberem, verovatno zavisi od cene polovne, pa bi zbog toga bilo dobro, ako neko zna na forumu, da nas posavetuje na šta treba obratiti pažnju pri kupovini polovne pumpe.
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Najradije ne bih polovnu jer ako je moja originalna crkla na 120.000 km pa sam onda sa zamenjenim motorićem vozio još do 200.000 (auto će mi uskoro okrenuti tu kilometražu, nedostaje cca još 400 km) - u kakvom stanju može biti ta neka druga polovna, sa auta koji je verovatno prešao puno više nego moj? Jedino ako je nađem sa negog što mlađeg/havarisanog Classica koji nije puno prešao...
Kako se manifestuje problem sa pumpom? Prvo se javi nešto duže verglanje kod paljenja (prvi simptomi - mada tu često ne mora da znači da je razlog pumpa), zatim jednog dana pumpa počne da ispušta čudne zvuke kod davanja kontakta... i na kraju jednostavno prestane da radi i onda nema dileme. Nekada i radi (odnosno čuješ je da radi) ali auto vergla u prazno i neće da upali (ili upali pa se ugasi posle par taktova), što znači da ne može da nabije radni pritisak. A tu razlog može biti oslabljena pumpa ili začepljen filter (koji je kod Mk2b/Classica u sklopu te pumpe i ne može se menjati)
Sve ovo je prilično kompleksno i nije loše izmeriti (ako imaš sa čim) pritisak goriva koji pumpa šalje prema diznama - ako je puno manji od 3.5 bara, sve je jasno.
Danas sam inače zvao jednu radnju i imaju dve zamenske u ponudi (jedna je ITN a drugoj nisam zapamtio proizvođača) - jedna je 7.000 i nešto, druga 8.000 i nešto..
Kako se manifestuje problem sa pumpom? Prvo se javi nešto duže verglanje kod paljenja (prvi simptomi - mada tu često ne mora da znači da je razlog pumpa), zatim jednog dana pumpa počne da ispušta čudne zvuke kod davanja kontakta... i na kraju jednostavno prestane da radi i onda nema dileme. Nekada i radi (odnosno čuješ je da radi) ali auto vergla u prazno i neće da upali (ili upali pa se ugasi posle par taktova), što znači da ne može da nabije radni pritisak. A tu razlog može biti oslabljena pumpa ili začepljen filter (koji je kod Mk2b/Classica u sklopu te pumpe i ne može se menjati)
Sve ovo je prilično kompleksno i nije loše izmeriti (ako imaš sa čim) pritisak goriva koji pumpa šalje prema diznama - ako je puno manji od 3.5 bara, sve je jasno.

Danas sam inače zvao jednu radnju i imaju dve zamenske u ponudi (jedna je ITN a drugoj nisam zapamtio proizvođača) - jedna je 7.000 i nešto, druga 8.000 i nešto..
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Prilikom zamene obavezno oprati rezervoar jer nije se taj filter zapušio tek onako.
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
I to je tačno, moj rezervoar je definitivno prljav, ima taloga po dnu (a to sam nažalost ustanovio tek na kraju). Dakle, sledi čišćenje rezervoara pa tek onda druga pumpa. 

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Onaj moj u zorou i dalje radi najnormalnije, doduse tek 120k je, ali ima vec 16 godina.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Dovoljno je samo jedno ili par sipanja prljavog goriva... Sve to može da stoji godinama a onda se desi nezgodan trenutak u vožnji (recimo da neki kamen lupi u rezervoar - što se desilo meni - podigne se talog, pumpa ga usisa, pošalje u filter) i... eto belaja... Inače, kada sam poslednji put menjao pumpu (pre 4 godine, ako se ne varam) rezervoar je bio čist kao suza, videla se crna plastika rezervoara kroz gorivo, a sada fini sivi talog svuda po dnu, napisao sam prstom svoje ime... 

- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Mislim da ću da kupim Bosch benzinsku pumpu, 11.708 din, to ime mi nekako uliva najveće poverenje od svih koje sam do sada našao. Originalna je inače isto bila Bosch.