Skoro sam radio zamenu kvačila, set kvačila košta 20.000rsd kvalitetniji, ima i valeo za 12.000 ali sam to preskočio. Ruke su me drugarski koštale 10.000 rsd, doduše menjan je i dihtung na izduvnoj grani. Veliki servis sa rukama okvirno oko 25.000rsd, mali servis s rukama 9-10.000. prednji trap kompletan ja platio nekih 200-inak evra plus ruke, ne secam se koliko su bile.tutu napisao:Hvala na odgovorima. Nisam neiskusan vozac, imam dozvolu preko 10 godina i promenio sam desetak auta. Imao sam priliku da vozim daciu i punta duze vreme (nisu bila moja auta) ali znam da je odrzavanje dzaba. E sad problem je sto ne izgledaju atraktivno kao gt ili hyndai kupe (alfi dajem prednost jer je dizel). Celica to godiste ja malo skuplja tako da ona otpada. Sto se tice izbora i ovoga sto ste me pitali oko alfe, gledam nju jer bi zeleo lep kupe, a nemam da izdvojim vise od toga da uzmem nesto skuplje. Gt mi se vise svidja od 147 pa zato 147 ne uzimam u obzir. Trenutno vozim auto 98 godiste i odrzavanje je jeftino, zato me plasi to kolko ce da bude odrzavanje 2005 dizel recimo.
Koliko izadje veliki servis kod gt i eventualno zamena plivajuceg, takodje me zanima generalna motora, to su po meni neki najskuplji kvarovi?
Na gt- u gledaj da je limarijski odličan i da je enterijer u dobrom stanju jer su to stvari koje su skupe i teške za popraviti.
Kad polupas prednjicu za GT veoma lako se dođe do cifre od 600-700€ samo za polovne delove pa plus farbanje ako nisu u boji. Enterijer isto tako je skup i retko ima po oglasima da su u dobrom stanju.