Jeftini terenac za off road
Re: Jeftini terenac za off road
mnogi je hvale, jedino sto je mala i tesna unutra
Re: Jeftini terenac za off road
A dobro, to je samo za izlete i do sela. Mislim da je glavna fora da je terenski auto lak. Pričao mi jedan lik koji ima audi q7 i dastera da se daster mnogo bolje pokazao offroad. verovatno jer je lak.
Čuo sam da panda postoji i sa opcijom zaključavanja diferencijala što je onda stvarno odlično. A teška 900 kg...
Čuo sam da panda postoji i sa opcijom zaključavanja diferencijala što je onda stvarno odlično. A teška 900 kg...
Re: Jeftini terenac za off road
Duster ima solidne terenske sposobnosti, često ga vozim van puteva ili po nekim blatnjavim seoskim putevima.
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Re: Jeftini terenac za off road
q7 i nije terenac, to je fensi autobus kakve offroad sposobnosti a i ostali fensi dzipovi nisu bolji, zna se koji se automobili uzimaju da offroad, a pogledaj i sta arapi teraju po dinama i sve je jasno a od jeftinih su lada niva i ostala ruska sranja nenadjebivi, suzuki samuraj, stari pajero, cirkoi i sl. sve je to za teze offroad uslove, njih dosta prepravljaju i za off road avanture, takmicenja i sl. a panda je nesto onako da posluzi za sneg i neke pristupacnije terene gde auto sa normalnim klirensom ne moze da prolazi tako da ona odlicno vrsi posao za to sto tebi treba.
- Kabe
- Postovi: 996
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 05:47
- Garaža: Japanska vozila
- Lokacija: https:://localhost/Novi_Sad/
Re: Jeftini terenac za off road
Od mene glas ide 4x4 Pandi. Ono što sam ja video u terenu da je pružila bilo je fascinantno 

Re: Jeftini terenac za off road
a koliku ulogu igra ona opcija da kao komp blokira diferencijal? Ili je svaka panda dobra, i sa time i bez toga? I da li bi mogla da se podigne višim gumama?
- Kabe
- Postovi: 996
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 05:47
- Garaža: Japanska vozila
- Lokacija: https:://localhost/Novi_Sad/
Re: Jeftini terenac za off road
Igra ulogu da je sigurno bolje sa time nego bez toga.
A vozilo se ne podiže višim gumama nego promenom kompletnog vešanja
A vozilo se ne podiže višim gumama nego promenom kompletnog vešanja

Jeftini terenac za off road
Bogami podizu se i gumama/tockovima ako pricamo o pravim terencima. I to najbolje gumama koje uopste nemaju standardne dimenzije nego u incama ko trkacke. Naravno uz ostatak oslanjanja.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24656
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Jeftini terenac za off road
U bivsoj firmi smo terenskim kamionima klirens povecavali gumama.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Jeftini terenac za off road
Vrv isto kao što je meni Zafir bolji terenac od svega ostalog što sam vozio.kojot napisao: 02 Jan 2022, 10:14 A dobro, to je samo za izlete i do sela. Mislim da je glavna fora da je terenski auto lak. Pričao mi jedan lik koji ima audi q7 i dastera da se daster mnogo bolje pokazao offroad. verovatno jer je lak.
Čuo sam da panda postoji i sa opcijom zaključavanja diferencijala što je onda stvarno odlično. A teška 900 kg...
A razlog je nebriga šbbkbb.
Nisam lud da uteram auto od 50 hiljada u neko sranje, da polomim nešto.
Ali auto od 1500e i sa 4*2 ide bolje od Lade njive

Re: Jeftini terenac za off road
Ima dosta istine u tome. Ali zamisli da taj jeftini auto ima jos 4x4z To bi značilo nezaustavljiv. E to je ta pandica, nije 1500 evra, al nije ni preskupa da se nešto čovek mnogo cima.
Ja imam audi a5 4x4, al šta mi znači kad je nizak i skup. Punto mi je sposobniji od njega na terenu
Ja imam audi a5 4x4, al šta mi znači kad je nizak i skup. Punto mi je sposobniji od njega na terenu

Re: Jeftini terenac za off road
Moze da se gumama podigne auto ali u slucaju pande mislim da ne previse, fabricki tocak je 14" i alu i celik, verujem da moze neka 15" da se stavi sa malo vecim profilom i tu bi se dobio koji cm ali ne previse jer sve sto se stavlja sira i vislja guma pitanje je dal ce kaciti kad se mota volan. Mislim da panda ima sasvim dovoljan klirens za neke normalne offroad aktivnosti, neces svakako ici u neke extremne varijante, ima testova po netu pa pogledaj gde sve prolaze.
- Kabe
- Postovi: 996
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 05:47
- Garaža: Japanska vozila
- Lokacija: https:://localhost/Novi_Sad/
Re: Jeftini terenac za off road
Upravo tako, ja govorim o Pandi, koja sa većim profilom gume ima samo da se češe tamo gde je ne svrbi 

Re: Jeftini terenac za off road
Pre par godina našao sam na netukojot napisao: 02 Jan 2022, 10:14 A dobro, to je samo za izlete i do sela. Mislim da je glavna fora da je terenski auto lak. Pričao mi jedan lik koji ima audi q7 i dastera da se daster mnogo bolje pokazao offroad. verovatno jer je lak.
Čuo sam da panda postoji i sa opcijom zaključavanja diferencijala što je onda stvarno odlično. A teška 900 kg...
Italijanska firma nudi centralni diferencijal za 4x4 Pandu i prednji diferencijal sa šper-om. Prednji se pakuje u postojeće kućište a centralni ima svoje kućište ali je napravljeno šraf metodom.
Sa time mislim da bi bila Vrh