ljubitelj napisao:Ne znam kako da nazovem osim nestručnost i tog vulkanizera i šefa ovlaščćenog servisa (jer ga nije naučio i nije kontrolisao da ne zna posao).
Bitno da ima tablu da je ovlašćeni...
Sve preko 20-30grama po gumi ukazuje da nešto nije u redu, da je guma ili sama felna lošijeg kvaliteta.
Inače, originalne felne na autu su koliko znam fabrički balansirane na do 5grama, na toliko idu u prvu ugradnju a debalans preko toga ide u doradu ili škart zavisno koliko odstupa.
Takodje se i kočioni diskovi balansiraju, novi treba da budu 0 grama, u potpunom balansu. (zato ima po obodu diska one vidljive malecne udubine)
Opet preterujes.
Sta do 5 grama? Moze jedino 5 grama tolerancije, kako je setovana masina. Nikakav skart nije, i nema veze kolicina tegova da li ce guma stvarati vibraciju. Ima guma koje se nadju sa felnom u 10-15gr pa opet tresu, deformisane su. Lateralno kretanje gume je najcesce kod vibracija i reklamacija.
Dolaze iz fabrike gume sa balansom i preko 60gr, i to ne retko.
Na ovoj felni sa slike je trebalo skinuti stare tegove pre balansa, ali dosta njih to ne radi sto je susterski. Treba zarotirati gumu 190c ako trazi 60+ grama, u 90% slucajeva se gramaza smanji na vise od 50% nekada i za 90%. Na prikazanoj felni slobodno odlepi ove tegove na unutrasnjoj strani felne, ti sto su jedni naspram drugih jer su visak, jedni druge nuliraju. Da ih je skinuo pre balansa, mozda bi mu trazilo 5-10gr, a ne da lepi 55-60gr. U vecini ovlascenih je ista prica sa vulkanizerskim uslugama.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока