
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bax napisao: 03 Jun 2022, 23:22 Evo admin Punto grupe na facebook, guru za Punta, sta kaze.
Drzi servis u BG, Ninkovic.
. Vecina servisera vec godinama razglaba o kvalitetu novih setova kvacila l .... da se razumemo u startu "Rep set" je oznaka na kutijama koja znaci "Replacement set" u prevodu zamenski set .... neki su to nazivali "reparirani set"... ima nas raznih jbg
Konkretan problem kod kvacila na puntovim 1.2 motorima je ta korpa ... malo malo pa mi u servis dolaze sa istim kvarom ... "proleteo druk lezaj ...."
O samom kvalitetu setova kvacila ja licno ne bi da pametujem. Ponude su takve kakve su. Motori i menjaci su odavno umorni .. ali neke stvari treba da se znaju ....
Sama ugradnja novog seta tj nacin moze da produzi zivot setu kvacila ... varijanta "odsrafi i zasrafi" .... nije bas najbolja opcija. Necu puno da pisem ali ciscenje zvona menjaca, samog zamajca od cestica starog kvacila smatram obaveznim ....
Takodje je obavezna i zamena polugice druk lezaja jer mu ona daje pravac stiskanja korpe ... pisao sam vec o tome pa da se ne ponavljam ....
Druga jako bitna stvar je stil voznje .... nju smatram kao prioritet i veoma odredjuje vek kvacila .... nemojte drzati stisnuto kvacilo na semaforu, u guzvama i najbitnije ... nemojte drzati nogu na pedali kvacila ukoliko to nije potrebno ... druk lezaj i korpa tada najvise trpe ....
Za kraj bi da napomenem da neki srednji vek kvacila treba da bude oko 40 000km
Onaj ko se ne drzi pravila ... nece izgurati vise od 25-30 000km
Dobro ugradjeno kvacilo sa dobrim vozacem moze da pregura i 70 000km
Jedna napomena ... fabricka kvacila su nesto sasvim drugo ... ne brkajte ih sa "kupovnim"![]()