e da mu j....m cudo ako je normalno da platis auto npr 10 000 a onda kupis sredstva za pranje i odrzavanje za 2 000. pa stigo na brodu, a on ga pere kao da je iz katrana isplivao. mada ima ona narodna: dok ima ovaca, bice i sisanja.
NexT napisao:Drugo, po meni uopste nije bolest... Nije on u principu nista nenormalno radio.
Tolika opsednust sitnicama na autu nije dobra za glavu
Detailing mogu da razumem za auto koji je pretrpeo polavu i sl. ali za nov...definitivno bolest.
zavisi kako ko gleda...
Realno, kupio je auto od 30ak hiljada i to model koji se ne kupuje bas svaki dan, iako nije egzotika. Covek se bavi detailingom i naravno da ce svoj auto da sredi da bude kao nov. Najvise me nerviraju mehanicari kojima se raspadaju kola...
Za pocetak, detailingom se bave ljudi koji neverovatno vole kola i imaju strpljenja za te stvari.
On sigurno nije kupovao sredstva specijalno za svoj auto, posto mu je to posao. Znaci i do finansijskog momenta kada dodjemo, njega je to izaslo skoro dzabe. Potrosio je po par % onoga sto je vec kupio i jedan slobodan dan...
Po meni je ovo mnogo bolja opcija nego da je dao par hiljada evra na neke stajling gluposti...
I, shvatite da je u razvijenim zemljama (pogotovo u Britaniji) detailing izuzetno razvijena grana industrije i tu se uzimaju jako lepe pare...
+1 za Nexta i Baneta, šta god ljude da čini srećnim je odlično, naravno pod uslovom da time nikako ne remeti druge ljude.
Ne znam zašto bi bila bolest da čovek detaljno sredi i zaštiti lak i guma-plastike na svom novom autu.
Verujem da je ovo čovek dobrim delom radio i u promotivne svrhe, da pokaže da ume da ulepša i ganc nov auto, i time da bolje proda svoj rad.
Ovo je prventsveno radjeno zbog zastite laka i enterijera.
Da bi se zastita uradila "kako Bog zapoveda" potrebno je uraditi sve pripreme koje zahteva ovakav posao.
Nista ovde nije spec. radjeno, odnosno to je uobicajen postupak u detailngu.
Tek posle ovakvog tretmana, moze se reci da je auto cist
Pa samo fini smeju da sedaju u auto kada su platnene bez patosnice namestene (fine tete i bitne cike koji lepo placaju), a za ostale je debela crna guma.
za mene nije bolest nikakva.
kad bi samo znali koliko se novih auta pre isporuke klijentu tako odradi...
skoro svaki nov auto ima ostecenja koja dobije prilikom transporta ili sl. i niko nemoze da me ubedi da tako nije.
Cak i ako nema ostecenja, ovako savrsen finis nece dobiti u fabrici. Potpuno razumljivo i logicno za nekog ko voli automobile, a pogotovo za nekog ko se time bavi.
kisa ce mnogo manje da se zadrzi na tako zasticenom autu,nego na tvom bimeru recimo
a tek kad padne sneg, ima smao da klizi sa karoserije, ako su stakla zasticena nekim nano premazom,gotovo da je nepotrebno koristiti one strugace za led