
Neki dekica, sa druge strane, uzeo Golfa 1.6 TDI, vozi unuke samo, 4km dnevno, 2+2, jednom mesečno dođe na regeneraciju kod njih.
Uračunao tih 6k rsd kao trošak i to je to.

Sent from my LE2120 using Tapatalk
Ovo ne vazi za DFP sa Eolys aditivom. Smanjuje temperaturu potrebnu za aktivaciju regeneracije na max. 450 stepeni (ubrizgava se kad sipas gorivo, ECU odredjuje kolicinu). Iz mog iskustva cak i na minus 10 spoljne temp, ukljucivalo se u gradu bez problema cim mi temp. motora predje 60 c (naravno kad ima potrebe za regeneracijom). To je prednost tog sistema. Manu sam vec naveo - cerin ne moze da se spali u DPFu kao cadj i ostaje da se lepi sto posle 200-300.000km izaziva povecanje pritiska, ceste regeneracije, a moze i da prijavi gresku. Masinsko ciscenje ga ukljanja 100% iz filtera.BigMazzy napisao: 06 Sep 2022, 10:31 Prvi uslov za aktivnu (gradska gde kom preuzima ulogu) regeneraciju je temperatura izduvnog sistema, tj DPFa, koja se kreće od 400-600 stepeni. Temperatura tečnosti može biti i 90 i neće pokrenuti regeneraciju ako nema dovoljne temperature izduvnog sistema koji će spaliti 3-4 puta veće količine dizela koje komp šalje u DPF. Ako se krene u vožnju i krene regen pa se ugasi motor, regen staje i nastavlja se čim se sledeći put steknu uslovi.
Ma samo neka se kotrlja, ovo je slucajno izletela ponuda pa se uzelo.nidza napisao:<5% udeo benzina.Rolla napisao: 05 Sep 2022, 18:28
Beograd-Nikiti-Beograd i malo tamo po lokalu
2190 km sve ukupno
176 litara plina i 8.5l benzina sto sve u zbiru dodje na oko 8.4 litra na 100 km
Ovo je povratak juce. Granice plus krace pauze sve zajedno oko 2h rada u mestu.
Skoda Scala 1.0 tsi/tng
Trebalo bi da si zadovoljan?