@Heinz ja vec neko vreme (mereno u godinama) imam trip da pre iskljucivanja motora iskljucim sve ostalo sto je radilo do tad (radio, ventilaciju, svetla naravno...). Sto pitas?
@Gospon Vel'ki ako se pogleda tvoj post:
mr.Big je napisao:Postaviću pitanje koje me zaista muči i nadam se da me niko neće pogrešno shvatiti, prozivati i nepotrebno pametovati.
Dakle, već sam pomenuo da nisam imao prilike da čujem verglanje motora, tj momentalno startuje u svim uslovima. Kako na +40°C, tako i na -8°C. Čim okrene zamajac, sastavi na 900 o/min.
Pošto postoje teorije o štetnosti takvog hladnog starta (još se nije diglo ulje, trte-mrte...), da li ima neko dokaze ili primere kvarova iz ovog razloga. Napomenuću da je ovaj T
DI prešao preko 200kkm i radi besprekorno, kultivisano i ne sramoti me u društvu(
![Smile :)](./images/smilies/happy.gif)
)...
bez problema se zakljucuje da si ti zapravo hteo pitati dali je stetno sto se motor na minusu ukljuci na pola kljuca, tj. ne vergla.
Odmah si posle toga napomenuo da je to NJV CRVENO DI :klanjam se: i kako je presao "tricavu kilometrazu" kao i da te ne sramoti u drustvu.
Sve je to lepo i drago mi je da te auto verno sluzi. Ali ja drugu poentu nisam mogao da uocim osim one koju sam napisao prosli put, a Dragan primetio.
Drugacije bi bilo da si lepo pitao (a to sam zakljucio u narednim postovima koje si napisao) dali je pametno odmah pokrenudi auto iz mesta nakon startovanja motora na temperaturi od minus toliko i toliko.
![Pivo :pivo:](./images/smilies/pivo.gif)