kupio sam ga jer je plav, ne da se trkam po navaku.
A i otvorio sam ovu temu da se raspitam koje kočnice da kupim jer ne želim da štedim, a ni da bacam novac.
kupio sam ga jer je plav, ne da se trkam po navaku.
Ne znam gde si video zelju za ustedom, ja shvatih da covek pita da li ima smisla doplatiti jos, a ne kako ustetedinidza napisao: 10 Feb 2023, 22:29 Ne bih ja keramiku na ambiciozan auto, a uzgred, ako ćeš da štediš na kočnicama, pogrešan si auto kupio. Moj izbor bi bio fabrički Jurid ili Ferodo DS2500 za pločice, i neki dobar pun disk, Zimmerman npr, ili fabrički.
To je vrlo upitno da li ce dobiti isti kvalitet. Moze biti, ali uopste ne mora da znaci.Kuzmanovic napisao: 11 Feb 2023, 12:28
Da sam na tvom mestu, saznao bih ko je proizvodjac diskova i plocica iz prve ugradnje i narucio bi njih. Tako dobijes kvalitet koji je fabrika predvidela po ceni koja je niza od originala. Citaj, dobijes iste diskove kao original, samo bez BMW znaka na njima.
Sent from my SM-S901B using Tapatalk
Deluje mi da su mnogi stekli utisak da zelim da ustedim na kocnicamaKuzmanovic napisao: 11 Feb 2023, 12:28 U ovoj situaciji jedino gde mozes baciti novac, a sto si rekao da ne zelis, je ako odlucis da stedis na kocnicama. Stavis plocice koje skirpe, disk koji se iskrivi posle dva kocenja ili prolaska kroz baru pa volan pocne da ti trese svaki put kada stisnes kocnicu. Zbog ustede od nekoliko desetina evra u startu dolazis u situaciju da ces potencijalno vrlo brzo opet sve menjati i tek tada resiti da stavis kvalitetnije delove.
Ako dobro citam ovoMarkoni napisao: 11 Feb 2023, 12:53 Te kočnice su više nego dovoljne pa i za track day. Ako se ne varam tu su 370 / 340 mm ili tako nešto. E sad, mnogo je nekih klasa kod nas, pa kada kupiš ATE vrlo je moguće da dobiješ neku drugu klasu. To se treba raspitati kod prodavaca.