Start-Stop sistem
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23825
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Škoda Kamiq Style 1.5 TSI 150ks DSG
Ma da, prelaze, da vidis kako predju 100kkm sa preporucenim intervalom zamene ulja pa zvekne motor tako da se otprilike ne isplati popravljati, i to nekoliko godina stari atmo motori.
Nije samo film ulja bitan za podmazivanje, daleko od toga. Ako si cuo za hidrodinamicko podmazivanje ono je pravilno samo ukoliko se motor vrti, a na taj nacin se podmazuje radilica, bregaste. A ne moze da bude isto podmazivanje kada je ulje vrelo, mlako i hladno, dakle nije samo bitno da bude tu i prisutno. Nije dzabe motor projektovan da vecinu veka provede na radnoj temperaturi, jer se tu najmanje haba. Industrijske masine ne mozes ni pokretati dok se ne zagreje ulje.
Inace, hladan start je svaki start koji nije na radnoj temperaturi, tako da i te kako postoji isti tokom rada SS.
Nije samo film ulja bitan za podmazivanje, daleko od toga. Ako si cuo za hidrodinamicko podmazivanje ono je pravilno samo ukoliko se motor vrti, a na taj nacin se podmazuje radilica, bregaste. A ne moze da bude isto podmazivanje kada je ulje vrelo, mlako i hladno, dakle nije samo bitno da bude tu i prisutno. Nije dzabe motor projektovan da vecinu veka provede na radnoj temperaturi, jer se tu najmanje haba. Industrijske masine ne mozes ni pokretati dok se ne zagreje ulje.
Inace, hladan start je svaki start koji nije na radnoj temperaturi, tako da i te kako postoji isti tokom rada SS.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Saša
- Postovi: 13145
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Škoda Kamiq Style 1.5 TSI 150ks DSG
Slažem se, dok god motor ne dođe na radnu temeleraturu ili bar blizu nje, svaki novi start ne prija nimalo motoru i bolje ga je ne isključivati.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Škoda Kamiq Style 1.5 TSI 150ks DSG
A prija mu da drlja za života hiljade radnih sati sa hladnim uljem, na leru i najnižem pritisku iza pumpe, sa pređenih 0km, a pogotovo gradski neki autić koji nikad ni ne zagreje ulje čitav radni vek.
Mislim da ovde postoji izbor dve manje štete, obe neizbežne.
Mislim da ovde postoji izbor dve manje štete, obe neizbežne.
Škoda Kamiq Style 1.5 TSI 150ks DSG
na bmwu mild hibridi npr. nemaju dugme za gasenje ss-a, moze se ugasiti samo ako prebacis u sport mod ili ugasis putem 'kodiranja'.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23825
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Škoda Kamiq Style 1.5 TSI 150ks DSG
Nista mu ne prija nezagrejanom, svaki hladan pa cak i vruc start sa 0 obtraja prouzrokuje kontakt metal-metal.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Gaginh0
- Postovi: 8857
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: In the middle of nowhere
Re: Škoda Kamiq Style 1.5 TSI 150ks DSG
Nisam vozio benzinca automatika sa SS pa ne mogu da sudim, ali dizel (VW) i SS ne idu zajedno što se tiče vožnje po gradu. Upravo jedna od situacija je ona gore što je opisana kad želiš da se na frku ubacis, a situacija ima još sijaset...
Re: Škoda Kamiq Style 1.5 TSI 150ks DSG
Dizele sad šaltaju na paljenje generatorom, pa se ni to više ne provali.
A šta mu više ne prija, da se startuje podmazan, a hladan, ili da radi hladan u prazno bez korisnog rada, je pitanje za nekog van foruma očigledno.
A šta mu više ne prija, da se startuje podmazan, a hladan, ili da radi hladan u prazno bez korisnog rada, je pitanje za nekog van foruma očigledno.
- Uroš S.
- Postovi: 10890
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Škoda Kamiq Style 1.5 TSI 150ks DSG
Meni se svidja kako radi na VAG benzincu, ali nekako mi to paljenje bolje upeglano i rekao bih brže odradi na manuelnom nego na DSG (isti auto, motor, model, godište). Inače kod mene (DSG) ne gasi SS kad je volan zakrenut rekao bih preko 15-20 stepeni, niti na uzbrdici, sto meni eliminiše 90% situacija u kojima bi moglo biti neprijatno da se motor iznenada ugasi.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Škoda Kamiq Style 1.5 TSI 150ks DSG
Neće bezveze da gasi, vrlo je kompleksan preduslov za gašenje. Ovo je kod mene što sam nalovio do sad (O4 to nema, da ne nabrajam šta sve nema, a bilo korisno):
imgpost
imgpost
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23825
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Škoda Kamiq Style 1.5 TSI 150ks DSG
Napisao sam vec svaki start sa 0 obrtaja je trenje metal o metal, pa sad da li mu to vise steti ili da radi u mestu sa lezajima koji lebde na ulju.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- carov2
- Postovi: 4206
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Škoda Kamiq Style 1.5 TSI 150ks DSG
Ujutru izbacim auto iz garaže, stanem u dvorište, auto se ugasi.
U autu postoji taster za gašenje SS, ali mora svakog puta, ne može preko OBDeleven-a da se ugasi.
Sent from my LE2121 using Tapatalk
- Saša
- Postovi: 13145
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Škoda Kamiq Style 1.5 TSI 150ks DSG
To moj Kadjar ne radi, čeka me upaljen dok zatvorim garažu i krenem.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- 123456
- Postovi: 2001
- Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
- Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
- Lokacija: Slovenija
Re: Škoda Kamiq Style 1.5 TSI 150ks DSG
Re: Škoda Kamiq Style 1.5 TSI 150ks DSG
Ne moze bukvalno nijedan to da memoriše osim ako ne uradiš 'kodiranje'. na bmwu je to ultra jednostavno, na audiju nisam istraživao da li je moguce uopste.