Djole napisao: 17 Maj 2023, 20:50
Jel moze neka preporuka za kofer pored Thule, vidim da su zastupljeni uglavnom CAM, Menabo, G3, Hakr, Nordrive, Hapro ?
Zavisi koliko cesto ga koristis i pre svega koliko si spreman da platis tu zabavu.
krovni kofer obično koristiš i duže nego jedan auto tako da se na kvalitet isplati potrošiti ... nisu ni ovi iz Thule blesavi.
Meni je i Menabo (Mania, 400l) bio dobar dok nisam išao malo brže a onda počne da zeva malo. Thule ipak ne mrda.
Gledaj praktične stvari, gabarit, otvaranje (na jednu ili dve strane), ojačanja u podnom delu, da neće da zevne na većoj brzini itd itd itd šta god ti je ključno.
Boringly average, but also perfect for school run mums
Hvala svima na savetima, ako nekoga interesuje pronasao sam dobar konfigurator za krovne kofere.
Mozete izabrati vas automobil i krovni kofer po zelji da vidite kako bi to vizuelno izgledalo.
Svakako nije losa stvarcica
Ja sam uzeo Thule Atlantis 780 od Delije pre 7 godina.. Pre toga sam nabacivao tako od prijatelja neke xyz marke i modele. Thule je predobar naspram njih. I posle kome god da sam pozajmio za put, svi su rekli da je velika razilka (bar to sto su probali).
A sto su ti i rekli gore, sad kad ga uzmes, ostaje ti verovatno mnogo mnogo duze. Ja znam da ga necu prodati ni narednih 10 godina
Izgleda bzvz al znaci svaka sitnica. Otvaranje na obe strane, brzo kacenje na nosace, bez uvijanja, nikada kap vode nije usla na putu pored svih snegova i kisa, dobra aerodinamika (nisam vozio brze od 150 sa njim).
Da ne ulazim u detalje, ali bicu mozda prinudjen da stavim krovne nosace koji se kace direktno na konstrukciju auta (ne na šine, ne znam kako da objasnim). Koliko je to problematicno u smislu ostecenja auta, kedera…? Ima li iskustava mozda?
Na ovom mom nosacu sto imam delovi koji nalezu na karoseriju su gumirani, odnosno zasticeni gumom sa gornje(krovne strane), jedino sa skroz donje strane mislim da nisu. Nisam detaljnije zagledao da li je tu mozda doslo do nekakvih ostecenja sto sumnjam. Sa kederima nisam imao problema.
Verujem da to dosta zavisi i od samih kandzi (clamp-ova), ako zelis da se osiguras da ne dodje do nekih ostecenja uvek mozes na mestima gde nosac ima kontakt sa karoserijom da izlepis neku zastitnu traku kao ove sa linkava ispod.
Kupi unutrašnju gumu za ručna kolica, iseci prema obliku onih šapa i ubaci između lima i šapa. Nema šanse da oštetiš bilo šta. Čak će stabilnije stajati nego metal na metal ili plastiku.
DukeNS napisao: 02 Jul 2023, 19:31
Da ne ulazim u detalje, ali bicu mozda prinudjen da stavim krovne nosace koji se kace direktno na konstrukciju auta (ne na šine, ne znam kako da objasnim). Koliko je to problematicno u smislu ostecenja auta, kedera…? Ima li iskustava mozda?
Tvoj auto nema šine ili nisu dodate pri konfigurisanju?
Dare4x4 napisao:Kupi unutrašnju gumu za ručna kolica, iseci prema obliku onih šapa i ubaci između lima i šapa. Nema šanse da oštetiš bilo šta. Čak će stabilnije stajati nego metal na metal ili plastiku.
Nije loša ideja, inače nosač ima gumu, ali kada se pritegne, hoće da ostavi trag na laku, pa mora poliranje.
Na A5 se prosto videlo gde su stajali nosači, dok me sada na S7 strah da pogledam.
Evo kako se kod mene kači:
DukeNS napisao: 02 Jul 2023, 19:31
Da ne ulazim u detalje, ali bicu mozda prinudjen da stavim krovne nosace koji se kace direktno na konstrukciju auta (ne na šine, ne znam kako da objasnim). Koliko je to problematicno u smislu ostecenja auta, kedera…? Ima li iskustava mozda?
Tvoj auto nema šine ili nisu dodate pri konfigurisanju?
Nisu dodate. U USA su ih stavljali na Veloce, dok kod nas nisu. Problem je sto ne moze samo da se skine jedna lajsna i stavi druga, vec mora da se busi, skida nebo iznutra…, a to mi ne pada na pamet da radim. Necu ja ovo puno koristiti, ali ne bih ni da mi ostavi neki trag za ovo malo. Bem ti zajebanciju…